Постинг
25.09.2011 16:31 -
За (фото)графичния онанизъм (със снимки)
Автор: zlokuche
Категория: Изкуство
Прочетен: 18970 Коментари: 67 Гласове:
Последна промяна: 25.09.2011 17:00
Прочетен: 18970 Коментари: 67 Гласове:
32
Последна промяна: 25.09.2011 17:00
В началото имах съмнения, дали да напиша този постинг, но просташката реакция на една известна "фотографка" в блога на sriv обърна нещата. Ако ви харесва и се интересувате от фотография, четете...
Че фотографията е "рисуване със светлина" са го казали много велики фотографи и критици преди мен. Освен познаване на техниката и всякакви правила за композиция на снимката е нужно просто малко фантазия, малко повече изобретателност и мноооого работа, за да се получат добри снимки. Стивън Шор, един от най-добрите съвременни фотографи, нееднократно е казвал, че са му били нужни около 14 години за да овладее основите.
А самите основи са толкова малко и толкова добре обозрими, че няма повече накъде. Техниката не се е променила чак толкова много от времената на Дагер насам. Освен фантазията и композицията всичко опира до фокусното разстояние на обектива, апертурата (блендата) и времето на експозицията. Какви камери, филми (или в съвременните времена - обработка) ще се използуват не е съвсем без значение, но е просто придатък към снимката. И най-скъпото оборудване и т.н. не правят от бездарника фотограф.
Апертурата (блендата) е просто една диафрагма, която може да бъде затваряна или отваряна и определя, колко светлина преминава през обектива и пада върху филма. Това е основният и замисъл, полезният "страничен ефект" е, че по този начин може да бъде променяна дълбочината на фокусното поле (т.е., каква част от снимката пред и зад фокусирания обект ще бъде относително ясна и колко размита - неясната част). Колкото по-отворена е блендата, толкова повече се размиват частите от снимката извън фокусното поле и толкова по-"плитко" става то, и обратното. В портретната фотография размиването на фона е желан ефект, при пейзажната фотография - точно обратното (там обикновено е желана максимална острота на снимката в цялата и дълбочина). С малко фантазия човек може да се изхитри и да постави обекта на снимката под ъгъл спрямо оптичната ос на обектива. Получава се интересен ефект - част от снимката е на фокус и постепенно преминава в размитата. Или от много наредени един след друг обекти само един се оказва на фокус. Ето две мои снимки, с точно този ефект:
И двете снимки са само експерименти. Първата я харесвам (ще се върна към нея по-късно), втората - не особено (за малко да отиде в кошчето, показвам я само за онагледяване на ефекта).
При повечето обективи леко затворена бленда подобрява остротата на снимката като цяло. Затворената бленда си има и друг "страничен ефект" - точкови източници на светлина в снимката започват да изглеждат като "звездички". Ефектът е познат на всеки от нощни снимки. Тази тук не е правена през нощта, а в един слабо осветен корабен трюм:
Тази снимка демонстрира добре и ефекта на фокусното разстояние върху перспективата. Правена е с широкоъгълен обектив (т. е. такъв с малко или в случая - мнооооого малко фокусно разстояние). Затова разстоянието изглежда по-голямо, отколкото е в действителност (до предния край на трюма са не повече от 20-30 метра). От фокусното разстояние (обяснението е накратко, повече детайли - в учебниците по физика за 6. и 7. клас) зависи зрителното поле на обектива и още много неща. За "нормално" се смята фокусно разстояние, равно на диагонала на негатива (или сензора, при дигиталните камери). "Нормални" са, защото в този случай възпроизвеждането на перспективата и отношението между размерите на близки и отдалечени обекти е най-сходно с това на човешкото око. За 35мм-филм "нормалните" обективи са с фокусно разстояние около 50мм, за огледално-рефлексни камери с APS-C сензор - около 35мм. Обективи с по-малко фокусно разстояние са известни като "широкоъгълни" (поради по-голямото им зрително поле), такива с по-голямо като "телеобективи" (името произлиза от това, че фокусното разстояние на такива обективи е по-голямо и в някои случаи многократно по-голямо от реалните размери на обектива).
Широкоъгълните обективи наред с по-голямото им зрително подчертават (и даже пресилват) перспективата. Близките обекти в такива снимки изглеждат несъразмерно по-големи от отдалечените, усещането за дълбочината на пространството е много подчертано, например както в тази снимка:
Мостчето е дълго някакви си 10 метра и в никакъв случай не е по-голямо от сградата на заден план. Изглежда така само пореди особеностите на обектива.
При телеобективите ефекта е противоположен - разликите в размерите между близки и отдалечени обекти е много по-малка, усещането за дълбочина на снимката се губи. Например тук:
Пристанището на преден план е дълго поне 40-50 метра, а между края на водата и замъкоподобната постройка има 10-15 метра зелена площ и мост, а по моста минава улица с две платна. Въобще не се усеща на снимката, в перспектива всичко е "сбито". Също полезен ефект, стига да знае човек, как да го използува и да му стигне акъла да прочете и проумее, че телеобективите могат и нещо повече освен само да ни "приближат" до отдалечени обекти.
Времето на експозиция (или просто експозицията) в техническо отношение също определя, колко светлина ще падне върху филма или сензора. И художествено средство. Например, когато трябва да се придаде или подчертае движение или скорост, умишлено може да се снима с по-дълга експозиция, като движещият се обект се "проследи". На теория само това, което е неподвижно спрямо обектива (т. е. в случая движещият се обект) излиза достатъчно ясен, поради движението всичко наоколо се размива. Лесно е на теория, никак не е лесно на практика. Трябва спокойна ръка (и/или еднокрак статив) и мноооооого упражнения, но резултатът си струва усилията:
Комбинацията от експозиция и бленда определя, колко светлина ще бъде поета от филма или сензора. Всъщност, за светлината - след като фотографията е рисуване със светлина, и самата светлина е средство за израз. Има я всякаква - "мека", "твърда", насочена, разсеяна и т.н. Каква светлина е "добра", зависи и от замисъла на снимката, от търсеното настроение, от фантазията на фотографа и от още много неща. Обработката не винаги помага. За тази снимка например:
чаках половин час, докато светлината и цвета на небето станаха такива, каквито ги исках. За разлика от размитите снимки в движение, тук трябват не упражнения, а мнооого търпение. Не е достатъчно да знае човек, кога залязва или изгрява слънцето и кога настъпва пълната тъмнина или кога тъмнината започва да изсветлява. Времето между залеза и тъмнината или между края на тъмнината и изгрева е известно като "синия час"...много обичан от фотографите. Защо, лесно се вижда:
И трите от последните снимки са правени по различно време в "синия час". Колкото различни цветове и тонове на синьото, толкова и настроения.
Всъщност, за да се придаде настроение на една снимка, не е нужен цвят. Понякога черно-бяло или подражание на стари фотографски процеси (напр. сепия-тон) са много по-подходящи:
Снимката е на надгробния паметник на Фридрих Алфред Круп. Личност с неоспорим принос в германската история. Сепия-тоновете са (по мое мнение) много по-подходящи в случая.
Една-две думи за композицията. Тук също има правила, но много повече неща зависят от мотива, търсеният ефект и фантазията на човека зад обектива и е много по-важно не само следването на правилата, а и кога и как е по-добре да бъдат нарушени. Безсмисленото следване на правилата много лесно се изражда в тирания на бездарността.
Бездарност си е тъпото центриране на мотива без оглед на това, какъв е. За паспортна снимка става, но при истинска фотография? Мотивът си е в снимката, няма къде да бяга, защо да го бута човек на прицел в центъра? Нека да е някъде, където разглеждащият снимката сам да трябва да го открие! Нека да привлече сам вниманието. Така и така всеки там гледа. Едно от правилата, които всеки научава много бързо, е правилото на третините. Снимката се разделя на три равни части хоризонтално и вертикално, а основният мотив се поставя в (или възможно най-близо) до пресечните точки на средната и страничната третина. В много от показаните снимки съм се придържал към това правило. Не във всички и не до милиметър - би било абсолютно тъпо!
Има една снимка (тази със "стоманените колци" - всъщност слънчев часовник), където обаче мотивът е центриран. Също популярен похват (и правило за композиция), когато трябва да бъде подчертана симетрията на мотива. Един симетричен мотив може да изглежда адски грозно, подреден по правилото на третините. Дори и хоризонтът да е перфектен, на снимка изглежда все килнато на една страна.
Засега - толкова. Не си падам по това да си показвам снимките - прекрасно си им знам кусурите. Изкарах някои само за демонстрация, колко е просто да се направят що-годе сносни снимки. Не се и смятам за фотограф. Опитвам се обаче да не падам до нивото на една известна блогърска "фотографка", уморявайки читателите си с тъпото повтаряне на едни и същи похвати, едни и същи цветови настроения и що-годе все едни и същи мотиви. И да не знае правилата и да не си познава техниката - книги, уебсайтове и подобни за това как да се научи, колкото искаш.
Ако сам правех същото, толкова бързо би ми писнало от собствените ми снимки, че с дни наред бих повръщал от отврат.
Защото това нейното не е фотография, а онанизъм. Графичен онанизъм от най-гадния вид.
Че фотографията е "рисуване със светлина" са го казали много велики фотографи и критици преди мен. Освен познаване на техниката и всякакви правила за композиция на снимката е нужно просто малко фантазия, малко повече изобретателност и мноооого работа, за да се получат добри снимки. Стивън Шор, един от най-добрите съвременни фотографи, нееднократно е казвал, че са му били нужни около 14 години за да овладее основите.
А самите основи са толкова малко и толкова добре обозрими, че няма повече накъде. Техниката не се е променила чак толкова много от времената на Дагер насам. Освен фантазията и композицията всичко опира до фокусното разстояние на обектива, апертурата (блендата) и времето на експозицията. Какви камери, филми (или в съвременните времена - обработка) ще се използуват не е съвсем без значение, но е просто придатък към снимката. И най-скъпото оборудване и т.н. не правят от бездарника фотограф.
Апертурата (блендата) е просто една диафрагма, която може да бъде затваряна или отваряна и определя, колко светлина преминава през обектива и пада върху филма. Това е основният и замисъл, полезният "страничен ефект" е, че по този начин може да бъде променяна дълбочината на фокусното поле (т.е., каква част от снимката пред и зад фокусирания обект ще бъде относително ясна и колко размита - неясната част). Колкото по-отворена е блендата, толкова повече се размиват частите от снимката извън фокусното поле и толкова по-"плитко" става то, и обратното. В портретната фотография размиването на фона е желан ефект, при пейзажната фотография - точно обратното (там обикновено е желана максимална острота на снимката в цялата и дълбочина). С малко фантазия човек може да се изхитри и да постави обекта на снимката под ъгъл спрямо оптичната ос на обектива. Получава се интересен ефект - част от снимката е на фокус и постепенно преминава в размитата. Или от много наредени един след друг обекти само един се оказва на фокус. Ето две мои снимки, с точно този ефект:
И двете снимки са само експерименти. Първата я харесвам (ще се върна към нея по-късно), втората - не особено (за малко да отиде в кошчето, показвам я само за онагледяване на ефекта).
При повечето обективи леко затворена бленда подобрява остротата на снимката като цяло. Затворената бленда си има и друг "страничен ефект" - точкови източници на светлина в снимката започват да изглеждат като "звездички". Ефектът е познат на всеки от нощни снимки. Тази тук не е правена през нощта, а в един слабо осветен корабен трюм:
Тази снимка демонстрира добре и ефекта на фокусното разстояние върху перспективата. Правена е с широкоъгълен обектив (т. е. такъв с малко или в случая - мнооооого малко фокусно разстояние). Затова разстоянието изглежда по-голямо, отколкото е в действителност (до предния край на трюма са не повече от 20-30 метра). От фокусното разстояние (обяснението е накратко, повече детайли - в учебниците по физика за 6. и 7. клас) зависи зрителното поле на обектива и още много неща. За "нормално" се смята фокусно разстояние, равно на диагонала на негатива (или сензора, при дигиталните камери). "Нормални" са, защото в този случай възпроизвеждането на перспективата и отношението между размерите на близки и отдалечени обекти е най-сходно с това на човешкото око. За 35мм-филм "нормалните" обективи са с фокусно разстояние около 50мм, за огледално-рефлексни камери с APS-C сензор - около 35мм. Обективи с по-малко фокусно разстояние са известни като "широкоъгълни" (поради по-голямото им зрително поле), такива с по-голямо като "телеобективи" (името произлиза от това, че фокусното разстояние на такива обективи е по-голямо и в някои случаи многократно по-голямо от реалните размери на обектива).
Широкоъгълните обективи наред с по-голямото им зрително подчертават (и даже пресилват) перспективата. Близките обекти в такива снимки изглеждат несъразмерно по-големи от отдалечените, усещането за дълбочината на пространството е много подчертано, например както в тази снимка:
Мостчето е дълго някакви си 10 метра и в никакъв случай не е по-голямо от сградата на заден план. Изглежда така само пореди особеностите на обектива.
При телеобективите ефекта е противоположен - разликите в размерите между близки и отдалечени обекти е много по-малка, усещането за дълбочина на снимката се губи. Например тук:
Пристанището на преден план е дълго поне 40-50 метра, а между края на водата и замъкоподобната постройка има 10-15 метра зелена площ и мост, а по моста минава улица с две платна. Въобще не се усеща на снимката, в перспектива всичко е "сбито". Също полезен ефект, стига да знае човек, как да го използува и да му стигне акъла да прочете и проумее, че телеобективите могат и нещо повече освен само да ни "приближат" до отдалечени обекти.
Времето на експозиция (или просто експозицията) в техническо отношение също определя, колко светлина ще падне върху филма или сензора. И художествено средство. Например, когато трябва да се придаде или подчертае движение или скорост, умишлено може да се снима с по-дълга експозиция, като движещият се обект се "проследи". На теория само това, което е неподвижно спрямо обектива (т. е. в случая движещият се обект) излиза достатъчно ясен, поради движението всичко наоколо се размива. Лесно е на теория, никак не е лесно на практика. Трябва спокойна ръка (и/или еднокрак статив) и мноооооого упражнения, но резултатът си струва усилията:
Комбинацията от експозиция и бленда определя, колко светлина ще бъде поета от филма или сензора. Всъщност, за светлината - след като фотографията е рисуване със светлина, и самата светлина е средство за израз. Има я всякаква - "мека", "твърда", насочена, разсеяна и т.н. Каква светлина е "добра", зависи и от замисъла на снимката, от търсеното настроение, от фантазията на фотографа и от още много неща. Обработката не винаги помага. За тази снимка например:
чаках половин час, докато светлината и цвета на небето станаха такива, каквито ги исках. За разлика от размитите снимки в движение, тук трябват не упражнения, а мнооого търпение. Не е достатъчно да знае човек, кога залязва или изгрява слънцето и кога настъпва пълната тъмнина или кога тъмнината започва да изсветлява. Времето между залеза и тъмнината или между края на тъмнината и изгрева е известно като "синия час"...много обичан от фотографите. Защо, лесно се вижда:
И трите от последните снимки са правени по различно време в "синия час". Колкото различни цветове и тонове на синьото, толкова и настроения.
Всъщност, за да се придаде настроение на една снимка, не е нужен цвят. Понякога черно-бяло или подражание на стари фотографски процеси (напр. сепия-тон) са много по-подходящи:
Снимката е на надгробния паметник на Фридрих Алфред Круп. Личност с неоспорим принос в германската история. Сепия-тоновете са (по мое мнение) много по-подходящи в случая.
Една-две думи за композицията. Тук също има правила, но много повече неща зависят от мотива, търсеният ефект и фантазията на човека зад обектива и е много по-важно не само следването на правилата, а и кога и как е по-добре да бъдат нарушени. Безсмисленото следване на правилата много лесно се изражда в тирания на бездарността.
Бездарност си е тъпото центриране на мотива без оглед на това, какъв е. За паспортна снимка става, но при истинска фотография? Мотивът си е в снимката, няма къде да бяга, защо да го бута човек на прицел в центъра? Нека да е някъде, където разглеждащият снимката сам да трябва да го открие! Нека да привлече сам вниманието. Така и така всеки там гледа. Едно от правилата, които всеки научава много бързо, е правилото на третините. Снимката се разделя на три равни части хоризонтално и вертикално, а основният мотив се поставя в (или възможно най-близо) до пресечните точки на средната и страничната третина. В много от показаните снимки съм се придържал към това правило. Не във всички и не до милиметър - би било абсолютно тъпо!
Има една снимка (тази със "стоманените колци" - всъщност слънчев часовник), където обаче мотивът е центриран. Също популярен похват (и правило за композиция), когато трябва да бъде подчертана симетрията на мотива. Един симетричен мотив може да изглежда адски грозно, подреден по правилото на третините. Дори и хоризонтът да е перфектен, на снимка изглежда все килнато на една страна.
Засега - толкова. Не си падам по това да си показвам снимките - прекрасно си им знам кусурите. Изкарах някои само за демонстрация, колко е просто да се направят що-годе сносни снимки. Не се и смятам за фотограф. Опитвам се обаче да не падам до нивото на една известна блогърска "фотографка", уморявайки читателите си с тъпото повтаряне на едни и същи похвати, едни и същи цветови настроения и що-годе все едни и същи мотиви. И да не знае правилата и да не си познава техниката - книги, уебсайтове и подобни за това как да се научи, колкото искаш.
Ако сам правех същото, толкова бързо би ми писнало от собствените ми снимки, че с дни наред бих повръщал от отврат.
Защото това нейното не е фотография, а онанизъм. Графичен онанизъм от най-гадния вид.
Фотоизложба на МИРОН ЦОВНИР: "30 го...
Styler Man Fashion Power 2011 - Каталог ...
Белослава, концерт в кино “Орфей” - 15.0...
Styler Man Fashion Power 2011 - Каталог ...
Белослава, концерт в кино “Орфей” - 15.0...
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Поздравления за постинга!
25.09.2011 17:04
25.09.2011 17:04
В две направления:
1. Изненадваш с нови и нови знания и умения.
2. Пример си, как от две думи, можеш да създадеш цяла композиция.
Снимките не са никак лоши и са отлична илюстрация на текста.
За останалите фотографи в сайта нямам коментар, защото не ги познавам.
Твоя фенка:))
цитирай1. Изненадваш с нови и нови знания и умения.
2. Пример си, как от две думи, можеш да създадеш цяла композиция.
Снимките не са никак лоши и са отлична илюстрация на текста.
За останалите фотографи в сайта нямам коментар, защото не ги познавам.
Твоя фенка:))
Не е ПРОСТО
Апертурата (блендата) е просто една диафрагма, която може да бъде затваряна или отваряна и определя, колко светлина преминава през обектива
А всъщност знам откъде си копирал материалите.
ХАХАХАХАХА
цитирайАпертурата (блендата) е просто една диафрагма, която може да бъде затваряна или отваряна и определя, колко светлина преминава през обектива
А всъщност знам откъде си копирал материалите.
ХАХАХАХАХА
Просто е, ако се помъчиш и се замислиш как. А текста може да се намери същия почти във всяка книга-упътване за начинаещи фотолюбители. За чий ми е да копирам и какво отношение има към смисъла на постинга?
Аман от невежество и пънене...
цитирайАман от невежество и пънене...
4.
sriv -
За тази " фотографка" важно е да стои на първа.
25.09.2011 20:07
25.09.2011 20:07
От просташките й реакции личи,
,че са важни само тия невежи, които я хвалят по най-кретенски начин.
Това е паяжина, омотала сайта в безвкусица и антиизкуство.
Бездария на кило, с които само иска да е на първа, което е смисъл на живота й, а била против класациите???
цитирай,че са важни само тия невежи, които я хвалят по най-кретенски начин.
Това е паяжина, омотала сайта в безвкусица и антиизкуство.
Бездария на кило, с които само иска да е на първа, което е смисъл на живота й, а била против класациите???
5.
sriv -
Хиленето без причина е идеално допълнение към бездарието ти.
25.09.2011 20:10
25.09.2011 20:10
yotovava написа:
Не е ПРОСТО
Апертурата (блендата) е просто една диафрагма, която може да бъде затваряна или отваряна и определя, колко светлина преминава през обектива
А всъщност знам откъде си копирал материалите.
ХАХАХАХАХА
Апертурата (блендата) е просто една диафрагма, която може да бъде затваряна или отваряна и определя, колко светлина преминава през обектива
А всъщност знам откъде си копирал материалите.
ХАХАХАХАХА
До истинската първа се стига с мноооого труд и талант. Ако тук си умират да я слагат на първа, това си е (групово) самозадоволяване.
цитирайМакар фотографията да ти е хоби, влагаш много старание и снимките ти стават все по-добри!
Зарежи боричкането за "първа" заради тях се отказах да публикувам в блог.бг.
Прави си снимките, има кой да им се радва.
цитирайЗарежи боричкането за "първа" заради тях се отказах да публикувам в блог.бг.
Прави си снимките, има кой да им се радва.
8.
анонимен -
Doktor4e Tommy, men me bazika6 4e ...
25.09.2011 20:18
25.09.2011 20:18
Doktor4e Tommy , men me bazika6 4e povatqm stari lafove , no i tuk pokaza prostotiqta si - wijdam samo za samozadovolqvane govori6 . Mama skorpi ne te puska na drugi jeni , nali dragi mi smehurko mamin ?
цитирайПросто ми писна от разни безобразни с толкова оцапани снимки. И не точно от оцапаните снимки, а от начина, по който се отнасят с критиката към тях. През сещаш се какво ми е да се сравнявам с разни лелчета, дето сами си излагат и кирливите ризи, и кирливите снимки на показ.
цитирай
10.
анонимен -
тая откачалка те взема за Полигор, Боже, спаси сайта от тая напаст
25.09.2011 20:24
25.09.2011 20:24
12. yotovava - Гепих ли те, гущер!!!!! :))))))))))))))))))) ПРЕДСТАВА СИ НЯМАШ - ХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХ
20:19 zlokuche
цитирай20:19 zlokuche
Откачалката и откачените и реакции са ми точно през долуподписания. Простотията им - също. Бездарието им също го отминавах. Наглостта и нетолерантността им обаче не.
цитирай
12.
sriv -
Нищо не знаеш още.
25.09.2011 20:29
25.09.2011 20:29
Алекс специаално призова да свалят ръчно модераторите тази от първа страница, защото с помпания и самокоментари денонощно стърчи на първа,
а да вземе и теб за полигор значи, че наистина се нуждае от специализирана помощ.
цитирайа да вземе и теб за полигор значи, че наистина се нуждае от специализирана помощ.
sriv, недей...в отпуска съм, не ща да ми се отваря работа...
цитирай
14.
sriv -
Ти си психиатър,
25.09.2011 20:34
25.09.2011 20:34
как се нарича вкоренената в мозък й, както и на един друг като нея, който я облизва, представа, че всеки ник, който я критикува, е Полигор?
Ще ти дам пример, но сега важно е друго.
В статията си показваш, че тези буламачи, които тя бълва денонощно, са вредни за естетическия вкус на блогерите.
цитирайЩе ти дам пример, но сега важно е друго.
В статията си показваш, че тези буламачи, които тя бълва денонощно, са вредни за естетическия вкус на блогерите.
15.
анонимен -
Браво, бе Куче!
25.09.2011 20:36
25.09.2011 20:36
На гаднярите отговаряш, а на фенката - не!
Я пак си прочети първия коментар! :))
цитирайЯ пак си прочети първия коментар! :))
Нали съм си зло куче, хапя...ама с фенките обещавам да съм добричко. Обичам ви всички! Бау-бау!!!!
цитирай
17.
sriv -
Ето виж, сега и ти също си полигор))))
25.09.2011 20:42
25.09.2011 20:42
11. yotovava - Турбоч,
23.09 17:33
само на теб ли не ти стана ясно като бял ден
themoon = trubadur = obraz = mirondakov = psihiatyrkata =...... = poligor.
С параноята си не вреди на никого.
Но вреди с безкрайната си наглост да затлачва сайта с гротесково некадърни цапаници.
цитирай23.09 17:33
само на теб ли не ти стана ясно като бял ден
themoon = trubadur = obraz = mirondakov = psihiatyrkata =...... = poligor.
С параноята си не вреди на никого.
Но вреди с безкрайната си наглост да затлачва сайта с гротесково некадърни цапаници.
18.
анонимен -
Аз съм котка:))) Мяууууууу))
25.09.2011 20:45
25.09.2011 20:45
И обичам да бъда погалена, преди да ме снимаш.
За мен няма значение обектива или блендата.
Като разбрах какво е другото име на блендата, направо се чувствам предпазена, мяууууу))
цитирайЗа мен няма значение обектива или блендата.
Като разбрах какво е другото име на блендата, направо се чувствам предпазена, мяууууу))
19.
анонимен -
спасете сайта от некадърната баба ...
25.09.2011 20:56
25.09.2011 20:56
спасете сайта от некадърната баба яга, която цвъка всеки ден некадърности
всяко нейно стоене на първа страница е срам и позор за истинската фотография
цитирайвсяко нейно стоене на първа страница е срам и позор за истинската фотография
За котката - съжалявам. Признавам си, в снимането на животни никакъв ме няма. Не съм опитвал и не ми е точно интересно. Но котки не ям, зло куче съм, а не Алф. Така че - няма страшно.
За Ан.19: Като гледам, май по-скоро някой трябва да я спаси от самата нея
Че се дразни не на шега от критика и и прищраква сачмата, вече видях. Ама толкова параноя вече не е нормално. Вижте обаче сами:
http://yotovava.blog.bg/izkustvo/2011/09/25/kontrasti.825707
Гепила ме била за гущера...ще и се, аз моя не съм го сякъл от гората. А откъде и идва наум, че аз съм бил не знам си кой си, не ми е ясно, ама никак.
Колкото и да ми е неприятно, май колегите ще имат работа с лелката...
цитирайЗа Ан.19: Като гледам, май по-скоро някой трябва да я спаси от самата нея
Че се дразни не на шега от критика и и прищраква сачмата, вече видях. Ама толкова параноя вече не е нормално. Вижте обаче сами:
http://yotovava.blog.bg/izkustvo/2011/09/25/kontrasti.825707
Гепила ме била за гущера...ще и се, аз моя не съм го сякъл от гората. А откъде и идва наум, че аз съм бил не знам си кой си, не ми е ясно, ама никак.
Колкото и да ми е неприятно, май колегите ще имат работа с лелката...
21.
анонимен -
За мен те взима.
25.09.2011 21:21
25.09.2011 21:21
Това е от месеци. Внушила си е, че половината никове в блога са мои. Както и един също откачен като нея, който взе кетбалу, душка и още ред профили за мен.
Моето мнение съм о заявявал неведнъж - постингите на тази блогерка са шедьоври на бездарието и кича - все едно снимки, с извинение, стихове, с извинение, или тъпи клипове.
а за свръхнатрапването й на първа алексалексалекс писа няколко пъти, добре, че поне него не взима за мен.
цитирайМоето мнение съм о заявявал неведнъж - постингите на тази блогерка са шедьоври на бездарието и кича - все едно снимки, с извинение, стихове, с извинение, или тъпи клипове.
а за свръхнатрапването й на първа алексалексалекс писа няколко пъти, добре, че поне него не взима за мен.
22.
анонимен -
За котката - съжалявам. Признавам ...
25.09.2011 21:25
25.09.2011 21:25
zlokuche написа:
За котката - съжалявам. Признавам си, в снимането на животни никакъв ме няма. Не съм опитвал и не ми е точно интересно. Но котки не ям, зло куче съм, а не Алф. Така че - няма страшно.
Колкото и да ми е неприятно, май колегите ще имат работа с лелката...
Колкото и да ми е неприятно, май колегите ще имат работа с лелката...
Мяуууу, кой ти прошепна, че ще ми снимаш?
Радвам се да установим, как ти няма да ме хапеш. В замяна аз обещавам да не драскам.)))
С лелката е по-сложно.
Тя няма да потърси помощ, на такива и през ум не им минава, колко са зле, ако въобще им е останал някакъв ум, де.)))
А каква хубава стая с изглед към градината е свободна в моментааааа...
23.
анонимен -
За котката - съжалявам. Признавам ...
25.09.2011 21:47
25.09.2011 21:47
анонимен написа:
Мяуууу, кой ти прошепна, че ще ми снимаш?
Радвам се да установим, как ти няма да ме хапеш. В замяна аз обещавам да не драскам.)))
С лелката е по-сложно.
Тя няма да потърси помощ, на такива и през ум не им минава, колко са зле, ако въобще им е останал някакъв ум, де.)))
А каква хубава стая с изглед към градината е свободна в моментааааа...
zlokuche написа:
За котката - съжалявам. Признавам си, в снимането на животни никакъв ме няма. Не съм опитвал и не ми е точно интересно. Но котки не ям, зло куче съм, а не Алф. Така че - няма страшно.
Колкото и да ми е неприятно, май колегите ще имат работа с лелката...
Колкото и да ми е неприятно, май колегите ще имат работа с лелката...
Мяуууу, кой ти прошепна, че ще ми снимаш?
Радвам се да установим, как ти няма да ме хапеш. В замяна аз обещавам да не драскам.)))
С лелката е по-сложно.
Тя няма да потърси помощ, на такива и през ум не им минава, колко са зле, ако въобще им е останал някакъв ум, де.)))
А каква хубава стая с изглед към градината е свободна в моментааааа...
не й е останал ум, тя пак се изкатери на първа, това е само важното за нея
24.
анонимен -
Това е от месеци. Внушила си е, че ...
25.09.2011 21:48
25.09.2011 21:48
poligor написа:
Това е от месеци. Внушила си е, че половината никове в блога са мои. Както и един също откачен като нея, който взе кетбалу, душка и още ред профили за мен.
Моето мнение съм о заявявал неведнъж - постингите на тази блогерка са шедьоври на бездарието и кича - все едно снимки, с извинение, стихове, с извинение, или тъпи клипове.
а за свръхнатрапването й на първа алексалексалекс писа няколко пъти, добре, че поне него не взима за мен.
Моето мнение съм о заявявал неведнъж - постингите на тази блогерка са шедьоври на бездарието и кича - все едно снимки, с извинение, стихове, с извинение, или тъпи клипове.
а за свръхнатрапването й на първа алексалексалекс писа няколко пъти, добре, че поне него не взима за мен.
много точно казано
Като си няма друга работа. Това нейното определено отива в посока шизофрения. Параноя, мания за гениалност...не е съвсем изразена болест, но вече определено не е и нормално.
P.S. Да, да, да, ама НЕ!!! Няма я вече на първа, току-що погледнах.
цитирайP.S. Да, да, да, ама НЕ!!! Няма я вече на първа, току-що погледнах.
26.
анонимен -
Не е нормално,
25.09.2011 21:52
25.09.2011 21:52
zlokuche написа:
Като си няма друга работа. Това нейното определено отива в посока шизофрения. Параноя, мания за гениалност...не е съвсем изразена болест, но вече определено не е и нормално.
но е вредно! Ти забелязал ли си, че непрекъснато е нна първа страница, със смешни облизвания на 5 души и най-безсмислен чат.
Време е за подписка за спасяване на сайта от натрапването й, както писаха двама блогери.
27.
анонимен -
Но изразът графичен онанизъм е неповторим.
25.09.2011 21:54
25.09.2011 21:54
Представя идеално творческата й природа.
цитирай
28.
анонимен -
Слава Богу! Мили модератори, спасете ни най-после от тая напаст! Всички блогери с естетически вкус Ви молят!
25.09.2011 21:55
25.09.2011 21:55
zlokuche написа:
Като си няма друга работа. Това нейното определено отива в посока шизофрения. Параноя, мания за гениалност...не е съвсем изразена болест, но вече определено не е и нормално.
P.S. Да, да, да, ама НЕ!!! Няма я вече на първа, току-що погледнах.
P.S. Да, да, да, ама НЕ!!! Няма я вече на първа, току-що погледнах.
29.
анонимен -
Много вълнуващ диалог между котка и куче, въъзхитен съм)))
25.09.2011 21:56
25.09.2011 21:56
анонимен написа:
И обичам да бъда погалена, преди да ме снимаш.
За мен няма значение обектива или блендата.
Като разбрах какво е другото име на блендата, направо се чувствам предпазена, мяууууу))
За мен няма значение обектива или блендата.
Като разбрах какво е другото име на блендата, направо се чувствам предпазена, мяууууу))
poligor написа:
Но изразът графичен онанизъм е неповторим
Не е мой. За първи път го чух преди мноооооооого години от Борис Димовски, когато една неделя беше "Събеседник по желание" при Кеворк.
31.
анонимен -
Полигоре!
25.09.2011 21:58
25.09.2011 21:58
Няма ли да спреш малко?
Така ми затулваш коментарите и Кучето не може да ми отговори((((
Аман от злобари и всезнайковци!
цитирайТака ми затулваш коментарите и Кучето не може да ми отговори((((
Аман от злобари и всезнайковци!
Мога в чиста съвест да заявя на всеуслушание, че ти нямаш друг НИК в този блог.
Не се ядосвай сине!
ПП. Диалогът ти с мацето не изкефи.
цитирайНе се ядосвай сине!
ПП. Диалогът ти с мацето не изкефи.
33.
анонимен -
Нно аз за пръв път го чувам и е рядко експресивен и образен.
25.09.2011 22:03
25.09.2011 22:03
zlokuche написа:
Не е мой. За първи път го чух преди мноооооооого години от Борис Димовски, когато една неделя беше "Събеседник по желание" при Кеворк.
poligor написа:
Но изразът графичен онанизъм е неповторим
Не е мой. За първи път го чух преди мноооооооого години от Борис Димовски, когато една неделя беше "Събеседник по желание" при Кеворк.
34.
анонимен -
Изкефи или не?
25.09.2011 22:04
25.09.2011 22:04
krotalka написа:
ПП. Диалогът ти с мацето не изкефи.
Мяууууууу
ИЗКЕФИ МЕ!
Нали буквите са една до друга, сбъркала съм. Извинявам се за това.
цитирайНали буквите са една до друга, сбъркала съм. Извинявам се за това.
36.
анонимен -
Спирам, говорете сиi спокойно)))
25.09.2011 22:06
25.09.2011 22:06
анонимен написа:
Няма ли да спреш малко?
Така ми затулваш коментарите и Кучето не може да ми отговори((((
Аман от злобари и всезнайковци!
Така ми затулваш коментарите и Кучето не може да ми отговори((((
Аман от злобари и всезнайковци!
37.
анонимен -
krotalka)))
25.09.2011 22:11
25.09.2011 22:11
Благодаря ти!
Ти си една много мила и мъдра змия.
Ще си поиграем ли двечките?
Само да не се стягаш силно, когато ме прегърнеш.))))
цитирайТи си една много мила и мъдра змия.
Ще си поиграем ли двечките?
Само да не се стягаш силно, когато ме прегърнеш.))))
38.
malchaniaotnadejda7 -
Зло куче, влизал си ми в блога и реших да ти погостувам...
25.09.2011 22:33
25.09.2011 22:33
Влизам. Гледам хубави снимки. Гласувам. Обичам фотография, харесвам снимките и искам да си те взема в "любими блогове", да гледам хубави снимки и... хвърлям все пак поглед на коментарите: "ЛЕЛЧЕ!" Опа, бато! - Ами, избягах. Беж да ме няма. Че то Валя е по-млада от мен. Ами сега! Та нека ти копипейстна един мой въпрос до друг фотограф тук - пък като се подмладя, пак ще дойда.
"И Валя, и Лидис имат добри фотографии. Но с едно не мога да свикна. Защо на тази географска ширина, една жена над 45 години, не е жена, дама, човешко същество, а започва да бъде третирана като "дъртофелница", "лелче", "вещица", "кукувица"... и т.н. Много странно. Просто се учудвам на психиката на средно статистическия български мъж.:) Нали искаш да си говорим... Или искаш да пишеш за фотография? Мммм?:) Или може би искаш да си известен в Блог. бг с нещо?:) С какво? Толерирайки грубост възпитаваш вкус към фотография? Отричайки някого, изпъкваш? Тук вече се загубих. Сериозно."
Ти дерзай! Но нещо им липсва на твоите неща. Малко са плоски. Липсва им дълбочина. ДУЕНДЕ! Онова, което прави от една велика снимка шедьовър. Сега може спокойно да ме наречеш "лелче".
цитирай"И Валя, и Лидис имат добри фотографии. Но с едно не мога да свикна. Защо на тази географска ширина, една жена над 45 години, не е жена, дама, човешко същество, а започва да бъде третирана като "дъртофелница", "лелче", "вещица", "кукувица"... и т.н. Много странно. Просто се учудвам на психиката на средно статистическия български мъж.:) Нали искаш да си говорим... Или искаш да пишеш за фотография? Мммм?:) Или може би искаш да си известен в Блог. бг с нещо?:) С какво? Толерирайки грубост възпитаваш вкус към фотография? Отричайки някого, изпъкваш? Тук вече се загубих. Сериозно."
Ти дерзай! Но нещо им липсва на твоите неща. Малко са плоски. Липсва им дълбочина. ДУЕНДЕ! Онова, което прави от една велика снимка шедьовър. Сега може спокойно да ме наречеш "лелче".
39.
анонимен -
Обрръщението " лелче" е възможно най-културното.
25.09.2011 23:17
25.09.2011 23:17
malchaniaotnadejda7 написа:
Влизам. Гледам хубави снимки. Гласувам. Обичам фотография, харесвам снимките и искам да си те взема в "любими блогове", да гледам хубави снимки и... хвърлям все пак поглед на коментарите: "ЛЕЛЧЕ!" Опа, бато! - Ами, избягах. Беж да ме няма. Че то Валя е по-млада от мен. Ами сега! Та нека ти копипейстна един мой въпрос до друг фотограф тук - пък като се подмладя, пак ще дойда.
"И Валя, и Лидис имат добри фотографии. Но с едно не мога да свикна. Защо на тази географска ширина, една жена над 45 години, не е жена, дама, човешко същество, а започва да бъде третирана като "дъртофелница", "лелче", "вещица", "кукувица"... и т.н. Много странно. Просто се учудвам на психиката на средно статистическия български мъж.:) Нали искаш да си говорим... Или искаш да пишеш за фотография? Мммм?:) Или може би искаш да си известен в Блог. бг с нещо?:) С какво? Толерирайки грубост възпитаваш вкус към фотография? Отричайки някого, изпъкваш? Тук вече се загубих. Сериозно."
Ти дерзай! Но нещо им липсва на твоите неща. Малко са плоски. Липсва им дълбочина. ДУЕНДЕ! Онова, което прави от една велика снимка шедьовър. Сега може спокойно да ме наречеш "лелче".
"И Валя, и Лидис имат добри фотографии. Но с едно не мога да свикна. Защо на тази географска ширина, една жена над 45 години, не е жена, дама, човешко същество, а започва да бъде третирана като "дъртофелница", "лелче", "вещица", "кукувица"... и т.н. Много странно. Просто се учудвам на психиката на средно статистическия български мъж.:) Нали искаш да си говорим... Или искаш да пишеш за фотография? Мммм?:) Или може би искаш да си известен в Блог. бг с нещо?:) С какво? Толерирайки грубост възпитаваш вкус към фотография? Отричайки някого, изпъкваш? Тук вече се загубих. Сериозно."
Ти дерзай! Но нещо им липсва на твоите неща. Малко са плоски. Липсва им дълбочина. ДУЕНДЕ! Онова, което прави от една велика снимка шедьовър. Сега може спокойно да ме наречеш "лелче".
С него се изразява не възраст, а примитивизъм, елементарност и профанщина.
Прочете ли в оня постинг на Йотова как нагло се обръща към злото куче с Пупи?
Видя ли нетърпимостта й към критика и безумните внушения, че той съм аз?
Смяташ ли, че е редно един блогер с претенции за творец да бълва непрекъснато и самоцелно единствено заради болезнената страст да го хвалят, да го галят по перушината и той да се опиянява от това?
Ето това се вмества в понятието лелче, ти като интелигентна жена го разбираш.
А дали са хубави снимките на Йотова - не са хубави.
Коментарите-чат, фалшивите четения и плюсовете по системата аз на теб, ти на мен не значат нищо.Ето, в момента и тези сннмки, и снимките на дарси на първа са сто пъти по-качествени, но те не монополизират така нагло блога като тая войнстваща посредственост. Не искам да си мисля, че ти харесваш такава.
40.
анонимен -
Баба Ягодино освен, че е изключително грозна е и проста.
25.09.2011 23:28
25.09.2011 23:28
Как може да сбърка злокуче с полигорчо?
Кучето е в пъти по-умно, по-интелигентно и най-важното здраво психически.
За разлика от сдуханото деденце полигорчо.
цитирайКучето е в пъти по-умно, по-интелигентно и най-важното здраво психически.
За разлика от сдуханото деденце полигорчо.
анонимен написа:
Кучето е в пъти по-умно, по-интелигентно и най-важното здраво психически. За разлика от сдуханото деденце полигорчо.
Анонимен 40,
По принцип не трия коментари, даже да са под нивото на графити в гаров клозет, но в момента се изкушавам. Ако имаш някакъв проблем с Полигор, решавай го моля другаде. Нито те познавам, нито знам, защо ги пишеш такива, но тук не им е мястото.
А сега - обратно към темата.
42.
malchaniaotnadejda7 -
poligor - Обрръщението " лелче" е възможно най-културното.
25.09.2011 23:34
25.09.2011 23:34
Да, много мило обръщение е това "лелче". Един тук без да ми е виждал очите ме наричаше "лелче" в някакви пошли, цинични постинги с да не ти казвам какъв аватар. Каква "леля" съм му аз!? Как се обръщат към майките си тези хора? Ние сме една недоразвита страна, на дъното сме, много сме зле. Аз съм и канадка. Там и през ум не минава никому да нарече дама "лелче". Няма значение, кой как се държи - всеки отговаря за себе си! Прочети заглавието - "онанизъм"? Какви гласувания. Тук има всякакви хора. Има опция да се гласува, това е някакъв знак на уважение, аз пък винаги гласувам и под постинга и за блога. Т.е. - по два гласа на прочит. Е и? Не го правя някой да ми гласува, а защото хората се радват. И аз се радвам, като хората прочетат мой стих. Но тези боричкания, обиди, простотии, грубизми, това го няма в никои блогове и сайтове по света. Особено професионални. Особено чужди. Литературни сайтове или сайтове за Фотография и т.н. Всъщност, предполагам знаеш това. Ако някого го бърка, да премери силите си там. А не с "лелчетата". В Блог.бг има великолепни фотографи. Аз знам един, но не е тук мястото да го цитирам. Той скромно си публикува снимките и не дава оценки никому. То и аз ще спра. Ако ще би и да се изтрепят. Каквото е в блога, това е извън блога - омерзителна духовна нищета. Която няма как да не доведе и до материална! Няма начин.
цитирай
43.
анонимен -
Оня анонимен е просто идиот, но потвърждава параноята на въпросната.
25.09.2011 23:48
25.09.2011 23:48
Надежда обаче пише важни неща. Не ми отговори обаче на въпросите.
Творец ли е бълващият на кило блогер или зарзаватчия?
Творец ли е Цефул, който снася всеки ден яйца, и сега, яхнал вълната Катуница, е изпраскал два откъса от някаква драсканица, стои с 1000 четения на първа,, които до утре ще станат 5000, и не е ли това осакатяване на изкуството и свеждането му до графомания от най-примитивна форма?
Многократно се писа за тия двамата, че превръщат блога в биг брадър, турбо4 чудесно писа за Цефул брадър, да не би да ми казваш, че е нормално да висиш с по 3 поста на първа?
Нещата не са така прости. Точно защото тук не е литературен или фотографски сайт, примери като тези двата са гротескови и абсурдни.
Остави го това "лелче". не то е обида за блога, а посочените 2 метастази, превръщащи сайта в лична собственост на няколко маниаци, бълващи непрекъснато.
Творци са колкото небето е жълто.
цитирайТворец ли е бълващият на кило блогер или зарзаватчия?
Творец ли е Цефул, който снася всеки ден яйца, и сега, яхнал вълната Катуница, е изпраскал два откъса от някаква драсканица, стои с 1000 четения на първа,, които до утре ще станат 5000, и не е ли това осакатяване на изкуството и свеждането му до графомания от най-примитивна форма?
Многократно се писа за тия двамата, че превръщат блога в биг брадър, турбо4 чудесно писа за Цефул брадър, да не би да ми казваш, че е нормално да висиш с по 3 поста на първа?
Нещата не са така прости. Точно защото тук не е литературен или фотографски сайт, примери като тези двата са гротескови и абсурдни.
Остави го това "лелче". не то е обида за блога, а посочените 2 метастази, превръщащи сайта в лична собственост на няколко маниаци, бълващи непрекъснато.
Творци са колкото небето е жълто.
44.
malchaniaotnadejda7 -
poligor - Оня анонимен е просто идиот, но потвърждава параноята на въпросната.
26.09.2011 00:18
26.09.2011 00:18
Последно включване, че се отклоняваме от темата на автора на постинга, която е строго - фотографска. На какви въпроси не ти отговорих? Каквото повикало, такова се обадило. Сега ти ми отговори:
1. Валя има хубави фотографии. Защо да не обсъдим силните и хубавите й фотографии?
2. Стефан има ценно творчество. Защо да не забележим именно него?
3. Ако някой пусне постинг само със снимки - без обиди, пъчене, ерчене и квалификации, аз имам поне 10-тина статии на тема фотография и интервюта с водщи съвременни фотографи и ще ми е приятно да поговорим... Но така, не ми е приятно. Последният път, когато участвам в блогови простотии и разправии.
А, и една случка. Влезнал човек в някакво село и попитал минаващия край него старец - "Какви хора живеят тук?" - "Добри. Много добри!" - отговорил старецът, защото той самият бил добър човек.
Не страдам от паранои.:) Иначе нямаше да съм в Блог.бг.:)
цитирай1. Валя има хубави фотографии. Защо да не обсъдим силните и хубавите й фотографии?
2. Стефан има ценно творчество. Защо да не забележим именно него?
3. Ако някой пусне постинг само със снимки - без обиди, пъчене, ерчене и квалификации, аз имам поне 10-тина статии на тема фотография и интервюта с водщи съвременни фотографи и ще ми е приятно да поговорим... Но така, не ми е приятно. Последният път, когато участвам в блогови простотии и разправии.
А, и една случка. Влезнал човек в някакво село и попитал минаващия край него старец - "Какви хора живеят тук?" - "Добри. Много добри!" - отговорил старецът, защото той самият бил добър човек.
Не страдам от паранои.:) Иначе нямаше да съм в Блог.бг.:)
45.
анонимен -
Извънредно неубедително, да не река - глупаво включване.
26.09.2011 00:41
26.09.2011 00:41
За трети път питам - одобряваш ли бълването на постинги САМО и ЕДИНСТВЕНО от суетност и болно его?
Имали хубави неща??? Смях в залата. И като имат, значи да досаждат на стотици читатели, натрапвайки се по манипулативен начин, тъй ли?
Не е ли най-важното за сайта разнообразието и не ти ли се повдига денонощно да гледаш едни и същи аватари?
Не трябва ли да има десетки различни хора на първа, а не все едни и същи муцуни?
Теези двамата са антитворци, това е.
А по темата -авторът се обосновава защо Йотова не е фотографка, а не цвърчи възторжено щуротии като" Ти можеш всичко, Йо".
Ако и ти си мислиш, че всички трябва да пляскаме с ръце и да възхваляваме тези двамата, значи си тотално подменила ценностите си.
цитирайИмали хубави неща??? Смях в залата. И като имат, значи да досаждат на стотици читатели, натрапвайки се по манипулативен начин, тъй ли?
Не е ли най-важното за сайта разнообразието и не ти ли се повдига денонощно да гледаш едни и същи аватари?
Не трябва ли да има десетки различни хора на първа, а не все едни и същи муцуни?
Теези двамата са антитворци, това е.
А по темата -авторът се обосновава защо Йотова не е фотографка, а не цвърчи възторжено щуротии като" Ти можеш всичко, Йо".
Ако и ти си мислиш, че всички трябва да пляскаме с ръце и да възхваляваме тези двамата, значи си тотално подменила ценностите си.
46.
malchaniaotnadejda7 -
poligor - Извънредно неубедително, да не река - глупаво включване.
26.09.2011 08:05
26.09.2011 08:05
Точно защото съм инат и не "подменям ценностите си" ще ти кажа, че не мога да толерирам такова грубо поведение. Големи хора сме, пък мисля и един млад мъж е пак мъж, дори на 30 не е момчето, което..., а мъж. Ботев и Левски на колко години са били? Тук сме открили свои блогове, не за да пренесем мръсотията по улиците, от нравите в българските влакове и автобуси, а да се разтоварим. Ми то по натоварвящо от реала. А може някой така да разпуска, ама мен ме стяга шапката като обиждат някого. И ще си седя вече в блога, не съм ничий адвокат, просто искам един по-нормален блог с една друга атмосфера. Последен коментар тук и където и да било, където някой се кара с някого другиго. Питаш ме за началната страница на Инвестор. Като колега ще ти отговоря - не ми плащат редакторски, че да им давам консултации и акъл, дали да повтарят едно и също. Проблемът не е мой. Но ако нещо не ни харесва, спокойно може да си го кажем един на друг без грубизми: "Слушай, не мислиш ли и т.н.". Това е.
цитирайСнимките са за да бъдат показани.Аз съм благодарна на блогърката-фотографка,че Ви е накарала да покажете и Вашите фотоси!
цитирай
48.
анонимен -
Колко мъка и простотия има по земята
26.09.2011 11:41
26.09.2011 11:41
Четейки коментарите, се изумявам колко много простотия и мъка има на земята. Не мога да разбера защо трябва така да се заяждате. Кучето си е качило снимки, които са уникални!
И уважаеми блогери вместо да критикувате снимките или техния автор, покажете какво можете вие да направите. Ама защо ли се учудвам, все пак сме в България - държавата където всеки се мисли за най-великия и разглася колко е по-по-най, а реално какво? Реално се оказва че държавата е пълна с Позьори, които по цял ден мятат стойки по кафетата колко са велики, а когато са на работа пишат по Блоговете пренасяйки собствената си простотия, която вече заля улиците, градския транспорт, медиите, и всичко....
В нет-а сте най-великите, мислейки си че сте анонимни, а в действителност мисля че половината от вас сте мравки.....
П.С. Ако още някой упрекне автора на снимките, моля да сложи и линк към неговите, за да се види кои са по-добри.
цитирайИ уважаеми блогери вместо да критикувате снимките или техния автор, покажете какво можете вие да направите. Ама защо ли се учудвам, все пак сме в България - държавата където всеки се мисли за най-великия и разглася колко е по-по-най, а реално какво? Реално се оказва че държавата е пълна с Позьори, които по цял ден мятат стойки по кафетата колко са велики, а когато са на работа пишат по Блоговете пренасяйки собствената си простотия, която вече заля улиците, градския транспорт, медиите, и всичко....
В нет-а сте най-великите, мислейки си че сте анонимни, а в действителност мисля че половината от вас сте мравки.....
П.С. Ако още някой упрекне автора на снимките, моля да сложи и линк към неговите, за да се види кои са по-добри.
49.
анонимен -
Йотова пак ще замърсява сайта.
26.09.2011 11:48
26.09.2011 11:48
Отново. Това нейното е мания, както е описано в поста.
цитирай
50.
анонимен -
Точно защото съм инат и не "...
26.09.2011 12:04
26.09.2011 12:04
malchaniaotnadejda7 написа:
Точно защото съм инат и не "подменям ценностите си" ще ти кажа, че не мога да толерирам такова грубо поведение. Големи хора сме, пък мисля и един млад мъж е пак мъж, дори на 30 не е момчето, което..., а мъж. Ботев и Левски на колко години са били? Тук сме открили свои блогове, не за да пренесем мръсотията по улиците, от нравите в българските влакове и автобуси, а да се разтоварим. Ми то по натоварвящо от реала. А може някой така да разпуска, ама мен ме стяга шапката като обиждат някого. И ще си седя вече в блога, не съм ничий адвокат, просто искам един по-нормален блог с една друга атмосфера. Последен коментар тук и където и да било, където някой се кара с някого другиго. Питаш ме за началната страница на Инвестор. Като колега ще ти отговоря - не ми плащат редакторски, че да им давам консултации и акъл, дали да повтарят едно и също. Проблемът не е мой. Но ако нещо не ни харесва, спокойно може да си го кажем един на друг без грубизми: "Слушай, не мислиш ли и т.н.". Това е.
не те ли е срам само ти да адвокатстваш на това нашествие от наглост?
Засрами се, и ти си поетеса, колкото тя е фотографка, нали знаеш оная поговорка за магаретата?
51.
анонимен -
Ето постинг ро темата Йотова
...
26.09.2011 12:27
26.09.2011 12:27
Ето постинг ро темата Йотова
http://alexalexalex.blog.bg/drugi/2011/09/22/na-orujie-bratia-i-sestri-velchova-zavera-navryh-praznika.824253
цитирайhttp://alexalexalex.blog.bg/drugi/2011/09/22/na-orujie-bratia-i-sestri-velchova-zavera-navryh-praznika.824253
52.
анонимен -
Само Надежда не харесва снимките на Кучето и доста смешно защитава тази фотографска напаст.
26.09.2011 13:15
26.09.2011 13:15
анонимен написа:
Четейки коментарите, се изумявам колко много простотия и мъка има на земята. Не мога да разбера защо трябва така да се заяждате. Кучето си е качило снимки, които са уникални!
И уважаеми блогери вместо да критикувате снимките или техния автор, покажете какво можете вие да направите. Ама защо ли се учудвам, все пак сме в България - държавата където всеки се мисли за най-великия и разглася колко е по-по-най, а реално какво? Реално се оказва че държавата е пълна с Позьори, които по цял ден мятат стойки по кафетата колко са велики, а когато са на работа пишат по Блоговете пренасяйки собствената си простотия, която вече заля улиците, градския транспорт, медиите, и всичко....
В нет-а сте най-великите, мислейки си че сте анонимни, а в действителност мисля че половината от вас сте мравки.....
П.С. Ако още някой упрекне автора на снимките, моля да сложи и линк към неговите, за да се види кои са по-добри.
И уважаеми блогери вместо да критикувате снимките или техния автор, покажете какво можете вие да направите. Ама защо ли се учудвам, все пак сме в България - държавата където всеки се мисли за най-великия и разглася колко е по-по-най, а реално какво? Реално се оказва че държавата е пълна с Позьори, които по цял ден мятат стойки по кафетата колко са велики, а когато са на работа пишат по Блоговете пренасяйки собствената си простотия, която вече заля улиците, градския транспорт, медиите, и всичко....
В нет-а сте най-великите, мислейки си че сте анонимни, а в действителност мисля че половината от вас сте мравки.....
П.С. Ако още някой упрекне автора на снимките, моля да сложи и линк към неговите, за да се види кои са по-добри.
Вече писах достатъчно по темата. Само се чудя как е възможно никой да не си дава сметка, че това е безобразие - до 8 часа ще стои на първа Йотова, ще прекъсне за 2 часа, докато събере коментари за новия си постинг и в 10 пак ще се качи -22 часа от 24.
Щом за модераторите това е нормално, въпреки че така само настройват потребителите срещу нея, аз няма нищо да кажа, освен да изразя безкрайното си съжаление, и да подкрепя предложението в постинга по-торе.
Не обичам Макро,скучно ми е,а и не всичко снимано отблизо е Макро,както ги именува тя.
Но няма да я обиждам,а и виждам че много хора харесват пчеличките и тревичките.
Така,че вместо да се дразните защо просто не я игнорирате за себе си ?
А и висенето на първа не е критерий за нищо.
Иначе поздрави куче за първата b\w снимка (слабост са ми) и за нощните !
цитирайНо няма да я обиждам,а и виждам че много хора харесват пчеличките и тревичките.
Така,че вместо да се дразните защо просто не я игнорирате за себе си ?
А и висенето на първа не е критерий за нищо.
Иначе поздрави куче за първата b\w снимка (слабост са ми) и за нощните !
анонимен написа:
не те ли е срам само ти да адвокатстваш на това нашествие от наглост?
Засрами се, и ти си поетеса, колкото тя е фотографка, нали знаеш оная поговорка за магаретата?
malchaniaotnadejda7 написа:
Точно защото съм инат и не "подменям ценностите си" ще ти кажа, че не мога да толерирам такова грубо поведение. Големи хора сме, пък мисля и един млад мъж е пак мъж, дори на 30 не е момчето, което..., а мъж. Ботев и Левски на колко години са били? Тук сме открили свои блогове, не за да пренесем мръсотията по улиците, от нравите в българските влакове и автобуси, а да се разтоварим. Ми то по натоварвящо от реала. А може някой така да разпуска, ама мен ме стяга шапката като обиждат някого. И ще си седя вече в блога, не съм ничий адвокат, просто искам един по-нормален блог с една друга атмосфера. Последен коментар тук и където и да било, където някой се кара с някого другиго. Питаш ме за началната страница на Инвестор. Като колега ще ти отговоря - не ми плащат редакторски, че да им давам консултации и акъл, дали да повтарят едно и също. Проблемът не е мой. Но ако нещо не ни харесва, спокойно може да си го кажем един на друг без грубизми: "Слушай, не мислиш ли и т.н.". Това е.
не те ли е срам само ти да адвокатстваш на това нашествие от наглост?
Засрами се, и ти си поетеса, колкото тя е фотографка, нали знаеш оная поговорка за магаретата?
Не, не ме е срам. Защото не "адвокатствам" на никого. ЧЕТИ! Прочети ми коментарите. На български са. А теб не те ли е срам да останеш в анонимност, отсъждайки, дали съм поет.:) "Аз бях поет и някога, отново поет ще бъда!" НО, дали това е така, ще стане ясно след 100 години, ако хората още помнят мой стих.
Зло Куче разбра, какво му казах. Не говорих на теб? Какво за магаретата? За магаретата знам това:
"С магарето бъди магаре/ Недей оголва своя лик/ Запиташ ли го, ще ти каже/ кой, аз ли - да, аз съм велик!/"... :) Ти нали пишеш хубави стихове, бъди рахат.
55.
анонимен -
не е критерий, но е противно двама от чувство за мярка да натрапват своето его на
26.09.2011 15:42
26.09.2011 15:42
kite333 написа:
Не обичам Макро,скучно ми е,а и не всичко снимано отблизо е Макро,както ги именува тя.
Но няма да я обиждам,а и виждам че много хора харесват пчеличките и тревичките.
Така,че вместо да се дразните защо просто не я игнорирате за себе си ?
А и висенето на първа не е критерий за нищо.
Иначе поздрави куче за първата b\w снимка (слабост са ми) и за нощните !
Но няма да я обиждам,а и виждам че много хора харесват пчеличките и тревичките.
Така,че вместо да се дразните защо просто не я игнорирате за себе си ?
А и висенето на първа не е критерий за нищо.
Иначе поздрави куче за първата b\w снимка (слабост са ми) и за нощните !
цял сайт. Освен Йотова и Цефул няма други, които да затлачват пространдствоо непрекъснато. Харесват ги 5 души от една групичка, заа които е нормално все те да се блещят, един от тая секта ,, гледам, е пуснал рекламен постинг за нвеликия цефул, който и днес е избълвал 5 неща.
За нахалството и наглостта, които точно нарекоха тъпота с взлом, става дума.
За това, че 5 души натрапват мнението си на цял сайт.
56.
malchaniaotnadejda7 -
52. poligor - Само Надежда не харесва снимките на Кучето и доста смешно защитава тази фотографска напаст.
26.09.2011 15:50
26.09.2011 15:50
"...Нещо им липсва на твоите неща. Малко са плоски. Липсва им дълбочина. ДУЕНДЕ! Онова, което прави от една велика снимка шедьовър."
Не му харесвам снимките!? Ти сериозно ли? Виж ми коментарите. ЧЕТИ! Казвам му, че съм искала да го взема в "любими" от прима виста, от един постинг! Казвам му, че грубизмите са ме възпряли. Казвам му, че нещо им липсва на неговите снимки: "Онова, което прави от една велика снимка шедьовър."
Ти поне си поет, знаеш, какво е символно говорене, метафора!? Да преведа:
"ЗЛО КУЧЕ, СНИМКИТЕ ТИ СА ВЕЛИКИ. ЛИПСВА ИМ ОНАЗИ ДЪЛБОЧИНА, ОНОВА ДУЕНДЕ, КОЕТО ЩЕ НАПРАВИ ТВОИТЕ ВЕЛИКИ СНИМКИ ШЕДЬОВЪР". И най-вече ти липсва онзи непукизъм, на коя страница ще бъдеш. Придобий го и ще бъдеш свободен. Не нагрубявай никого и Бог сам ще дойде при теб... Мдаа, такива ми ти работи. А и Валя и Лидис ИМАТ добри снимки. Ауфидерзейн, колега! И не ми излизай повече анонимно.:)
цитирайНе му харесвам снимките!? Ти сериозно ли? Виж ми коментарите. ЧЕТИ! Казвам му, че съм искала да го взема в "любими" от прима виста, от един постинг! Казвам му, че грубизмите са ме възпряли. Казвам му, че нещо им липсва на неговите снимки: "Онова, което прави от една велика снимка шедьовър."
Ти поне си поет, знаеш, какво е символно говорене, метафора!? Да преведа:
"ЗЛО КУЧЕ, СНИМКИТЕ ТИ СА ВЕЛИКИ. ЛИПСВА ИМ ОНАЗИ ДЪЛБОЧИНА, ОНОВА ДУЕНДЕ, КОЕТО ЩЕ НАПРАВИ ТВОИТЕ ВЕЛИКИ СНИМКИ ШЕДЬОВЪР". И най-вече ти липсва онзи непукизъм, на коя страница ще бъдеш. Придобий го и ще бъдеш свободен. Не нагрубявай никого и Бог сам ще дойде при теб... Мдаа, такива ми ти работи. А и Валя и Лидис ИМАТ добри снимки. Ауфидерзейн, колега! И не ми излизай повече анонимно.:)
57.
анонимен -
...
26.09.2011 16:08
26.09.2011 16:08
много полезен пост, но аз с моето *евтино апаратче*, а и с познанията си, знам само къде да натисна, за да каже "цък":))))
пп не прочетох коментарите, но не смятам да се състезавам в блога:)
цитирайпп не прочетох коментарите, но не смятам да се състезавам в блога:)
58.
анонимен -
Колежке, още ли продължаваш с пледоариите?
26.09.2011 16:09
26.09.2011 16:09
malchaniaotnadejda7 написа:
"...Нещо им липсва на твоите неща. Малко са плоски. Липсва им дълбочина. ДУЕНДЕ! Онова, което прави от една велика снимка шедьовър."
Не му харесвам снимките!? Ти сериозно ли? Виж ми коментарите. ЧЕТИ! Казвам му, че съм искала да го взема в "любими" от прима виста, от един постинг! Казвам му, че грубизмите са ме възпряли. Казвам му, че нещо им липсва на неговите снимки: "Онова, което прави от една велика снимка шедьовър."
Ти поне си поет, знаеш, какво е символно говорене, метафора!? Да преведа:
"ЗЛО КУЧЕ, СНИМКИТЕ ТИ СА ВЕЛИКИ. ЛИПСВА ИМ ОНАЗИ ДЪЛБОЧИНА, ОНОВА ДУЕНДЕ, КОЕТО ЩЕ НАПРАВИ ТВОИТЕ ВЕЛИКИ СНИМКИ ШЕДЬОВЪР". И най-вече ти липсва онзи непукизъм, на коя страница ще бъдеш. Придобий го и ще бъдеш свободен. Не нагрубявай никого и Бог сам ще дойде при теб... Мдаа, такива ми ти работи. А и Валя и Лидис ИМАТ добри снимки. Ауфидерзейн, колега! И не ми излизай повече анонимно.:)
Не му харесвам снимките!? Ти сериозно ли? Виж ми коментарите. ЧЕТИ! Казвам му, че съм искала да го взема в "любими" от прима виста, от един постинг! Казвам му, че грубизмите са ме възпряли. Казвам му, че нещо им липсва на неговите снимки: "Онова, което прави от една велика снимка шедьовър."
Ти поне си поет, знаеш, какво е символно говорене, метафора!? Да преведа:
"ЗЛО КУЧЕ, СНИМКИТЕ ТИ СА ВЕЛИКИ. ЛИПСВА ИМ ОНАЗИ ДЪЛБОЧИНА, ОНОВА ДУЕНДЕ, КОЕТО ЩЕ НАПРАВИ ТВОИТЕ ВЕЛИКИ СНИМКИ ШЕДЬОВЪР". И най-вече ти липсва онзи непукизъм, на коя страница ще бъдеш. Придобий го и ще бъдеш свободен. Не нагрубявай никого и Бог сам ще дойде при теб... Мдаа, такива ми ти работи. А и Валя и Лидис ИМАТ добри снимки. Ауфидерзейн, колега! И не ми излизай повече анонимно.:)
Посъветвай относно първа двамата споменати, на които тя е смисъл на живота им. Имам си ник и не излизам анонимно, никого не нагрубявам, а наистина ти се чудя как се принизяваш до защитничка на тъпотата с взлом, една прекрасна метафора за двамата.
Остави без надзор къщичката си и виж на какво е заприличала.)))
Усетих аз защо се оттегли.)
Даваш нагледен пример, че нямат значение професията или знанията.
Българите не умеят да спорят. Винаги надделява егото. Всяко несъгласие се приема за лична обида. Никой не иска да вникне в аргументите на "противника". Сложих противник в кавички, макар да го употребих в първото му значение. Всеки е противник, с изключение на лигавите облизвачи, които не умеят да изказват, или въобще нямат лично мнение.
Силно впечатление ми направи спорът между двамата поети.
Докато Искрова се опитваше неагресивно да изложи тезата си, Горинов сякаш изобщо не я четеше и повтаряше до втръсналост познатите си фрази, мотивирани изцяло от непоносимостта му към Йотова.
Каквото и да напишеш, винаги ще станеш обект на конфронтация.
Затова те харесах - не си от безличните и лицемерни хора. Имаш и отстояваш мнение.
Не се подлъгах по фамозното синьо, а харесах първата черно-бяла снимка. Откъде го изкопа тоя влак?) В коя държава го засне?
П.П. На зло куче - добро коте! :)))))
Мяуууууууу
цитирайУсетих аз защо се оттегли.)
Даваш нагледен пример, че нямат значение професията или знанията.
Българите не умеят да спорят. Винаги надделява егото. Всяко несъгласие се приема за лична обида. Никой не иска да вникне в аргументите на "противника". Сложих противник в кавички, макар да го употребих в първото му значение. Всеки е противник, с изключение на лигавите облизвачи, които не умеят да изказват, или въобще нямат лично мнение.
Силно впечатление ми направи спорът между двамата поети.
Докато Искрова се опитваше неагресивно да изложи тезата си, Горинов сякаш изобщо не я четеше и повтаряше до втръсналост познатите си фрази, мотивирани изцяло от непоносимостта му към Йотова.
Каквото и да напишеш, винаги ще станеш обект на конфронтация.
Затова те харесах - не си от безличните и лицемерни хора. Имаш и отстояваш мнение.
Не се подлъгах по фамозното синьо, а харесах първата черно-бяла снимка. Откъде го изкопа тоя влак?) В коя държава го засне?
П.П. На зло куче - добро коте! :)))))
Мяуууууууу
60.
анонимен -
Котенце,
26.09.2011 16:20
26.09.2011 16:20
много добре мъркаш, но сериозно грешиш. Никаква непоносимост нямам към никого. Ако не си разбрал, ще ти го повторя в телеграфен стил.
1. Истинският творец не бълва на кило, а поставя качеството над количеството.
2. В един сайт трябва да има разнообразие от автори, а не досадно перчене на 5 души.
Сега разбра ли?
цитирай1. Истинският творец не бълва на кило, а поставя качеството над количеството.
2. В един сайт трябва да има разнообразие от автори, а не досадно перчене на 5 души.
Сега разбра ли?
Влакът отнесъл патината на времето... И една, която ме прикова - снимката е на надгробния паметник на Фридрих Алфред Круп. Още малко дуенде - една идея само... Толкова за добрите обноски.
Здравей, Dobrokote!:) Обичам котенца. Чела ли си "Котка в дъжда" от Хемингуей?
Зло Куче, имаш хубаво име.
цитирайЗдравей, Dobrokote!:) Обичам котенца. Чела ли си "Котка в дъжда" от Хемингуей?
Зло Куче, имаш хубаво име.
62.
borjanmljakov -
Не успях да проследя мисълта на всички, но имаше снимка на чудесен орел, което е добре.
26.09.2011 16:43
26.09.2011 16:43
.
цитирай"Искам да имам котенце в скута си и да ми мърка, когато го милвам.
Все пак искам котка. Искам котка. Искам я сега. Ако не мога да имам дълга коса и да ми бъде весело, поне мога да имам котка."
Всички ли искат котка или на мен само така ми се струва?)))
цитирайВсе пак искам котка. Искам котка. Искам я сега. Ако не мога да имам дълга коса и да ми бъде весело, поне мога да имам котка."
Всички ли искат котка или на мен само така ми се струва?)))
я погледни първата ми снимка в последния ми пост за младежите да видиш колко интересно се получи по погрешка :)
цитирайСбъркана работа, нещата са се влошили още повече, откак влизах последно...
Ама успях да стигна до 10тия коментар де, за повече нервите ми не издържаха.
Мислех, че те няма, беше се загубил за доста време, преди да си бия шута и аз.
Доброкоте- аз не искам котка, имам си.
цитирайАма успях да стигна до 10тия коментар де, за повече нервите ми не издържаха.
Мислех, че те няма, беше се загубил за доста време, преди да си бия шута и аз.
Доброкоте- аз не искам котка, имам си.
както и за тайните на цветната температура?
цитирай
67.
анонимен -
Злото куче е
19.04.2012 10:56
19.04.2012 10:56
прононсиран простак, който като тъп фелшер мое да рие само из лайната за жълти стотинки. Той е поредният селски идиот на блогбегето.
цитирай