Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2012 12:01 - Защо блогерката Алиалиали се държи толкова грубо и агресивно?
Автор: becksssss Категория: Забавление   
Прочетен: 10241 Коментари: 37 Гласове:
34

Последна промяна: 01.09.2012 12:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*
*
*
*
*
*
*
*

Представям на Вашето внимание един коментар на блогерката Алиалиали, по известна като Гинка Аврамова от Ловеч. Цитатът е взет от постинга на блогера ketcalcoatl "ДЖУЛАЙ МОРНИНГ":

59. alllyalllyallly - С бекси може да си направите по един ...
31.08 10:45 С бекси може да си направите по един дудук..да се успокоите:)))

На това с нищо непредизвикано от мен грубо поведение, аз отговорих така:

63.
 becksssss - Алка,
31.08 11:10
alllyalllyallly написа: С бекси може да си направите по един дудук..да се успокоите:)))

А какво ще кажеш да ти платя, за да ми направиш ти на мен един дудук?
И получих този отговор:

65. alllyalllyallly - Опитай:))) Но да не ревеш после че си останал без дудук::))
31.08 11:13 becksssss написа: alllyalllyallly написа: С бекси може да си направите по един дудук..да се успокоите:)))

А какво ще кажеш да ти платя, за да ми направиш ти на мен един дудук?

Ще ти го резна и ще ти дам да го изядеш ! Съмняваш ли се, че мога??? Мога и да ти смажа мутрата мазна и да ти насиня плешивата кратуна куха...
:)) Как ме кефите двамата бурГЪЗлии, мазни затлъстели и злобни:)
Потролете ме още малко, че докато тръгна от работа имам няколко часа още:)))


Такаааа...
Нека погледнем фактите отблизо, така да се каже.
Блогерката Гинка Аврамова от Ловеч неведнъж е казвала на всеослушание, че преди години е работила като Дъ Жъ в Дискотеката. Във въпросната Дискотека идвали най-големите мутри и боклуци на България от онова време. В някакъв друг постинг блогерката Гинка Аврамова от Ловеч беше споменала името на небезизвестния в близкото минало изрод с прякор Крушата, който дошъл в Дискотеката минути преди да му пръснат тъпата мутренска тиква някъде из ловешките полета. Важно е да се каже, че блогерката Гинка Аврамова от Ловеч беше написала това с нескрита гордост, а съвсем наскоро прочетох неин коментар, в който (отново с нескрита гордост) обяви как познавала десетки хора, които идвали в Дискотеката и, на които тя не би споменала имената, защото, видите ли, били известни или... не знам си там какво.
Бррррррр!!!
Направо трилър и ужас!!!
Естествено дори и на първолак би му станало ясно, че тя говори отново за най-големите мутри и боклуци на България, защото, както вече всички разбрахме, само мутри и боклуци биха посетили дискотека, където като Дъ Жъ работи блогерката Гинка Аврамова.

От тези нейни изказвания мога смело да направя заключението, че с цялото това парадиране с познанствата си с хора от подземния свят, тя цели, едва ли не, да всява страх в останалите блогери. Дали успява, е съвсем друг въпрос - по-скоро става за смях и всички се бъзикат с нея. Явно тези нейни познанства й дават кураж да сипе грубости и заплахи към почти всеки блогер тук, пример за което е и горният цитат. 

Така.
Искам да се обърна официално към блогерката Гинка Аврамова от Ловеч.
Гинче, това, че познаваш най-големите боклуци на България, не те прави мно’о яка мадама и даси’йбе майката к’ва куул гърла, ако ме разбираш какво се опитвам да кажа. Напротив - прави те същия боклук. Защото човек е такъв, какъвто са му познатите и "приятелите". Да парадираш с подобни познанства, те прави най-разхлопаната и куха селска гъдулка в интернет пространството. Защото подобни боклуци могат да се познават само с други боклуци... или с... хайде да ги наречем леки жени. Ти сама си избери от кои да бъдеш.
И това, че си чешеш селското его, когато пишеш тъпотии как щяла си да ми откъснеш оная работа и щяла си да ми дадеш да я изям, след което да ми смажеш мутрата, те прави просто една тъпа, смешна и недодялана селянка.
Каквато всъщност си.

В заключение можем да отговорим на въпроса от заглавието, а именно - защо блогерката Алиалиали се държи толкова грубо и агресивно?
Много просто.
Защото е груба, недодялана и агресивна селянка.

И накрая, за десерт, ето един коментар на блогера Бале Балев от постинга на yourprincess, озаглавен "mar866":

131. balebalev - Съвременният бай Ганьо
30.08 14:10 Според мен с чиста съвест можем да наричаме леля Гинка от Ловеч съвременния бай Ганьо, защото тя притежава от всички негативни черти на българина, които са описани от Алеко Константинов, преди повече от 100 години. При това в изобилие! :)

Аз нямам какво повече да добавя.






Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ketcakuati - Бекси, всичко изписано досега за ...
01.09.2012 12:18
Бекси, всичко изписано досега за тая кикимора е абсолютно вярно, но всеки ред повече за нея би бил излишен. Това е невероятно мръсно, долно и нвай-вече невменяемо същество, но по-интересното е друго - кои са приятелите й?

Те са по-жалките.
Кака Тана, който точеше лиги и по теб, но сега се сви в кочината си и само лае анонимно.
Баба Я га Йотова - на която пъпа й е хвърлен тук и е толкова смешна, че не е пускала още само постинг за това, че има запек или разстройство.
Миткалото - дърт пергишин, свалящ разни душки и френдлита.

И разбира се - твоя приятел кипърския гей, който напълно правилно е обект на гавра от Рустам.

И факта, че свястен човек освен тия се гнуси да е около баба гина, е показателен.
Тя иска точно това - да я ритате, понеже си е садо мазо.
Ебете я вече в гъза и дума не обелвайте за нея.


опс, тя в един коментар при мара пише, че била приятелка със Здравко - психозата й е трагична вече
цитирай
2. hlophlop - Хареса ми този пост.
01.09.2012 12:28
Хареса ми този пост.
цитирай
3. becksssss - ketcakuati
01.09.2012 12:50
Целта ми не е да обсъждам други блогери тук (освен обекта на постинга) - всеки си е такъв, какъвто е и всеки е свободен да бъде "приятел" с когото си иска. Изобщо не ме интересува това, защото аз приятели тук НЯМАМ. Просто ме отвращават жени с грубо поведение, а Гинка е една от тях. Това е.
цитирай
4. becksssss - Радвам се, че ти е харесал.
01.09.2012 12:50
hlophlop написа:
Хареса ми този пост.

цитирай
5. klaraboata - Всичко това
01.09.2012 13:16
е много объркващо. Hе знам какво да кажа.
цитирай
6. rustam - В основата на тази злоба и агресия
01.09.2012 13:29
са два фактора
- психологически. Жената има психопатични черти. Това е видно, но дълго за писане.
- чисто личностна реакция на простака и неудачника към по-умните, по-културните, по-грамотните и по-успелите.
Да, аз също прочетох този нелеп и неадекватен коментар. Имай предвид, че срещу си имаш личност, която семестриално е завършила полувисш институт за детски учителки, при това в Благоевград(там приемаха навремето без изпит), неудачница(гонена постоянно от работа заради сплетничене, интриги и некадърност), станала на 50 години без да има свой дом, обикаляща квартирите с трите си деца. Идваш ти, настъпваш я по мазола - по някой от комплексите й и ставаш "враг". Иначе ще изчетеш стотици нейни коментари колко е щастлива, ебана, обичана и несамотна. Истината е, че чака като кудук да я извикат почасово да гледа богаташки хлапета нейде и най-голямото й щастие да я заведат на Лесидрен на язовира да лови червеноперки.

Всъщност тя се "води" и досега собственик на онзи мутренски бардак в Ловеч, но само се "води" Била е подставено лице, употребена като миндил и изхвърлена. Точната дума е "миндил" - нечист човек, който като помияр рови в кофата, за да намери "лична информация" и не се свени да я "употреби" Уверявам те, доста от "анонимните" коментатори на отношенията ти с две блогърки са нейно дело, човече.

Е, аз също имах "щастието" да не спестявам на този миндил истини, затова съм част от враговете. повечето тук я прескачат като мръсна локва и да ти кажа:

С този постинг вливаш вода в мелницата й. Това е мечтата й - да бъде обсъждана, така се чувства значима. Един съвет Жоро- прескачай я и ти. Не си струва. Знаеш, че Бай Ганьо е безсмъртен, заслужава си да се ангажираш с него, само ако в буквален смисъл застане на пътя ти. Иначе е "от пусто- в празно"
цитирай
7. pantaleev - Браво бекс
01.09.2012 13:50
Освен това което си написал, ти самият си свидетел как Гинка настройва едни блогъри срещу други. От сигурни източници знам че пише ЛС на този или онзи че еди кой си бил такъв, или онакъв. Помниш как преди месеци когато някой анонимник те плюеше - тя викаше - това е Панто, само и само да направи интрига. Радвам се че си разбрал много работи. Тази жена е непостоянен човек - спомни си как се псуваха с никита, мара и другите, а сега са първи приятелки, срещу бившите и приятели в нета.
Списъка с хората които са се разочаровали е дълъг - аз, Рустам, ти, Валсодар, Икономиста, Тутанкамон и др. Казвам никовете само на тези които и се водихме в един етап по акъла. Никога няма да забравя как ми е говорила за Елена ( ника и е бабикян), а сега и е първа приятелка. Забравих и Марин турбото - ще ти издам че още преди да го познава и да се срещат ми е говорила срещу него. И тази жена ще ми говори за лицемерие.
цитирай
8. balebalev - Анонимните коментари от Гинка ли са?
01.09.2012 13:51
цитирай
9. saadi - Не я слушай Гинка какви ги дрънка .
01.09.2012 13:57
Защо мислиш , че ме мрази толкова ? Защото я познавам . Аз знам реално какво представлява тя .
Ако само аз я наричах луда , можеше да мине просто за заяждане . Но когато 40 000-ен град я знае като Гинка Лудата , това вече е констатация .
Бил съм свидетел на психо-кризите , в които е изпадала , чувал съм крясъците и тръшканията й и мога да ти кажа , че беше много грозна картинка .
Между другото , преди да прояви планини от героизъм в борбата си срещу мен , Гинка ме попита на лс , дали познавам ловешките мутри . Много се смях на селския й тарикатлък и както очаквах , веднага щом я осведомих , че никога не съм ги и чувал тия мутри , Гинчето безстрашно започна да ми пише , че съм мухльо , путьо ...
Бе , каквото и да си говорим , чувствам се малко "грехота"(както се казва) , защото жената наистина има психични отклонения и не е хубаво да й се подиграваме .
цитирай
10. kalinat - Не познавам главната героиня, не ща и да я знам... Явно компенсира нещо, което и липсва в реалния живот.
01.09.2012 14:10
Внимание и уважение, явно. Мога само да я съжалявам.
А Вас Ви поздравявам за точната мисъл, правилен правопис и пунктуация(че и членуването))!
цитирай
11. анонимен - Марянчо Гробарчо
01.09.2012 14:11
pantaleev написа:
Освен това което си написал, ти самият си свидетел как Гинка настройва едни блогъри срещу други. От сигурни източници знам че пише ЛС на този или онзи че еди кой си бил такъв, или онакъв. Помниш как преди месеци когато някой анонимник те плюеше - тя викаше - това е Панто, само и само да направи интрига. Радвам се че си разбрал много работи. Тази жена е непостоянен човек - спомни си как се псуваха с никита, мара и другите, а сега са първи приятелки, срещу бившите и приятели в нета.
Списъка с хората които са се разочаровали е дълъг - аз, Рустам, ти, Валсодар, Икономиста, Тутанкамон и др. Казвам никовете само на тези които и се водихме в един етап по акъла. Никога няма да забравя как ми е говорила за Елена ( ника и е бабикян), а сега и е първа приятелка. Забравих и Марин турбото - ще ти издам че още преди да го познава и да се срещат ми е говорила срещу него. И тази жена ще ми говори за лицемерие.


Чупи се от тука, че Мара пак ще дойде да ти нарита манерката.
цитирай
12. psih - :)
01.09.2012 14:18
От прочетеното става ясно, че сте на едно ниво интелектуално, културно и всякак.
цитирай
13. becksssss - Анонимните коментари от Гинка ли ...
01.09.2012 15:22
balebalev написа:
Анонимните коментари от Гинка ли са?

От когото и да са, вече ги няма. Ще трия всякакви анонимни тъпотии, които не засягат темата на постинга. Ако Гина е наистина такава куражлийка, за каквато се представя, ще пише тук с ника си.
цитирай
14. becksssss - klaraboata
01.09.2012 15:24
Какво му е объркващото? Една селска принцеса се държи като каруцар и аз й отвръщам. Какво толкова не е ясно?
цитирай
15. becksssss - rustam
01.09.2012 15:27
Знам, че темата е дълга и нямам никакво намерение да задълбавам в психологията на това неприятно блогово създание, осрало кажи-речи целия сайт. Казах го вече и пак ще го повторя - ненавиждам агресивни, тъпи жени, които се опитват да ми набутат селяндурщината си в очите.
цитирай
16. becksssss - saadi
01.09.2012 15:34
Наистина нямах представа, че я познаваш и, както виждам, май не си горд от това. То кой ли би бил горд, ама това е една друга история. Нямах идея и, че цял Ловеч я нарича така, но и за това, като че ли, не ми беше нужен жокер, щото отдавна ми стана ясна - дето се вика, по емпиричен път. Опитах се да я предупредя културно преди време да спре с тъпотиите си из нета, но веднага станах враг - самотник, недоебан, обсебен (от нея, естествено), нарече ме даже "муха", макар досега да не съм намерил никакво разумно обяснение защо и какво точно е целяла с това определение.
цитирай
17. becksssss - Пантич,
01.09.2012 15:38
мен трудно някой би ме настроил срещу някого. Не знам какви са ви взаимоотношенията с нея, защо толкова те ненавижда, защо те нарича Мариан Гробаря, кви беха тия снимки, дето ги изплющя тук преди време и т.н. - не ме касае особено. Тя обаче явно си умира да разкрива самоличности, така че нищо чудно и аз да цъфна някой ден с куп компромати.
:))))))
цитирай
18. becksssss - Внимание и уважение, явно. Мога ...
01.09.2012 15:48
kalinat написа:
Внимание и уважение, явно. Мога само да я съжалявам.
А Вас Ви поздравявам за точната мисъл, правилен правопис и пунктуация(че и членуването))!

Да, аз си падам по точната мисъл, правилен правопис и пунктуация. Падам си даже и по членуването. Това са и някои от причините въпросната блогерка, която Вие не познавате, да ме мрази толкова.
цитирай
19. tutankhamon661 - !!!!!!!
01.09.2012 18:08

Съгласен съм с постинга и коментарите.

Това "нещо" Али е от онзи тип куку-изтрещялки, които трябва да видиш, иначе е трудно да повярваш, че съществува чак такава мръсотия. Mислеx да не се занимавам повече с нея, но тя дойде без каквато и да било причина и започна в свой стил да сипе лъжи и обиди. Това е хем лошо, хем лудо - не зависи от гледната точка и не подлежи на дебат.

В този сайт не е имало друг толкова мразен човек, което само по себе си е достатъчно показателно. Hе става дума за даровита личност, мразена от завист. Ако някой мисли така, нека посочи за какво й завиждаме или някакви нейни положителни качества. Няма нищо подобно. Омразата идва от склонността й да обижда наред невинни хора, да лъже, да интригантства - все осъдителни недостатъци, които няма как да бъдат представени като положителни.

Не знам с какъв човек живее, но едно е сигурно - той е мухльо без мнение. Само така мога да си обясня защо Али побеснява, когато не вярват на лъжите й. Явно е свикнала да я слушат безпрекословно. А щом иска да го пренесе в Нета сред непознати хора, това е още едно доказателство за лудостта й.

Аз бях в добри отношения с нея, но ги развалихме, защото не можа да ме скара с мои приятели. Cъщото очаква всеки от сегашните й приближени, ако си позволи да спори с нея. Близко е до акъла, че никой от тях все още не си го е позволил. В противен случай вече щеше да се "пече на огън".

По-нагоре е споменато, но аз искам пак да го повторя: основното занимание на Али е да плете интриги - чрез лични съобщения в blog.bg, във Facebook, по скайп. Прави го постоянно. Като знам с какъв океан от букви ме заля, въпреки че на няколко пъти опитах да прекъсна разговора, сещам се колко е по-словоохотлива с човек, който иска да я слуша. Нищо чудно заради това да се претоварва понякога Мрежата.

цитирай
20. becksssss - tutankhamon661
01.09.2012 18:29
Да, някак без да го искам, станах свидетел на "заигравката" помежду ви.
Но ти грешиш за едно нещо. Казваш, че "В този сайт не е имало друг толкова мразен човек"...
Виж сега - ако някой мрази Гинка Аврамова от Ловеч, това си е негова работа. Лично аз не я мразя. Аз не мразя никого тук, защото, както ти правилно си посочил по-нататък в коментара си, ние сме: "в Нета сред непознати хора". Как да мразиш някого, когото не познаваш!?
Аз казах каква е причината да напиша този постинг - не ми харесва жена да се държи по този мутренски начин. Това ме отвращава, както и всичката селяния, от която избягах. А тя наистина е в потресаващи количества. Що се отнася до блогерката Гинка, тя се държи точно по този начин, който ме кара да драйфам, а именно - аз познавам тоя, аз познавам оня...
Кого познаваш, ма селска пръчко!?
Бахти! Това въобще не отива да го говори жена на 50 години. Присъщо е на пъпчиви пубери, но не и на големи хора.
Чакай, че отивам да драйфам.
цитирай
21. mitociganeto - не занимавайте
01.09.2012 19:33
А ве, що занимавате хората с глупости. Тази Гинка се сдоби с още по голяма популярнос. Ако го нямаше този пост нямаше даже да знам че съществува. И не само аз.
цитирай
22. becksssss - mitociganeto
01.09.2012 19:44
Ти пък какъв човек си ве, циганин!? :))))
цитирай
23. mitociganeto - ха ха
01.09.2012 19:51
Вече си ми ясен. Разсея и последните съмнения...
цитирай
24. froyd - молба
01.09.2012 19:59
Дал съм хипократова клетва, знам за лекарската тайна. Съжалявам, просто не мога да мълча повече. Дано господ ми прости. Али беше моя пациентка дълго време. Опитах всичко познато и непознато. Без резултат:(( Дори не разбрах името й защото говореше несвързано. Ту един блогер плюваше ту друг. Добре че бяха децата й та ми казаха как я наричат и помолиха да не се връща скоро у дома. Моля ви бъдете снизходителни към тази нещастница. Тя не е виновна, че я тресат бръмбарите както имаме приказка ние у психиятрията.
цитирай
25. becksssss - mitociganeto, с какво ти станах ясен?
01.09.2012 20:00
Ти явно си дебил. А може би си самата Гинка Аврамова от Ловеч. Я си признай сега, че да не викам ловешките мутри.
цитирай
26. chavdar01 - КАКВО ПЛАЧЕШ!
01.09.2012 20:08
НАЛИ И БЕЗ ТОВА ИСКАШ ДА СИ НА ВСЯКА МАНДЖА МЕРУДИЯ,
НО ЗА СЪЖАЛЕНИЕ НЕ СИ!
НЕ СИ И НЯКАКЪВ ФАКТОР,КОЙТО ДА ДАВА ОЦЕНКИ НА ДРУГИТЕ!
ПРОСТО СИ ЕДНО НИЩО И СИ НАМЕРИ МАЙСТОРА В ЛИЦЕТО НА АЛИАЛИАЛИ!
ЧЕСТИТО!

цитирай
27. becksssss - Чавдаре,
01.09.2012 20:16
колкото и да си прост, направо ми прочете мислите. Следващото нещо, което щях да напиша, и което пропуснах в постинга, щеше да е, че на гинкината простотия може да съперничи само твоята простотия.
Ти как мислиш - прав ли съм?
цитирай
28. mitociganeto - Ти пък какъв човек си ве, циганин!? ...
01.09.2012 22:31
becksssss написа:
Ти пък какъв човек си ве, циганин!? :))))


Ето с това ми стана ясен. За теб беше по важно, че в името ми пише цигане, от колкото това което съм написал. За мен повече не съществуваш, нито ме интересува мнението ти. Съжалявам че ти обърнах внимание. Няма да се повтори.
цитирай
29. becksssss - mitociganeto
01.09.2012 22:39
И какво толкова написа ти, та да не трябва да обръщам внимание на ника ти?
цитирай
30. oara - Прелюбопитно е тая вечер.
01.09.2012 23:17
Някой има ли идея къде е Гинка? Друг път като се заклещи в някой блог и с часове бълва отрова, от което очевидно се възбужда до крайноост, а сега я нема.
Да не уморихте жената бе?
Ауу, бекси, ама тя днес не била в блога, що не изчака да се върне, та да бъде кютекът пълен?

Освен това няма и една дума в нейна защита, изключвайки един специално съъздаден ник и един с интелект почти толкова колкото нейния.

Къде са верните й приятели, посочени в началото на коментарите?
Гледат сеир, естествено.

След тоя нокаут Гинка вече е е само кариикатура, не че досега не беше де.
И още нещо -ти самият си писал, че човек е такъв, каквито са приятелите му. Приятелите на такова чудовище, каквото според масовото мнение тук е, са същите като нея, нали?
цитирай
31. saadi - Не смея да се обаждам повече по темата , че току-виж и аз
01.09.2012 23:27
съм спрял да съществувам за блогъра mitociganeto .
цитирай
32. balebalev - Не смея да се обаждам повече по темата , че току-виж и аз
01.09.2012 23:32
saadi написа:
съм спрял да съществувам за блогъра mitociganeto .


Аз пък винаги съм се изказвал про баймангалски, така че нямам грижи.
цитирай
33. epicfail - На локум и кафе
02.09.2012 00:43
А ние двамата с Боби пушим контрабандно Боро. Ама контрабандното уиски не го пипам, защото окьоравяваш като дядо Йоцо.
С други думи - 2-3 таблетки "Презкурин" и да та нИ бърка. Тоест точно заради такъв човек ли би си губил време, което никога няма да ти се върне ?
цитирай
34. анонимен - ...
02.09.2012 00:52
http://chingachkuk.blog.bg/drugi/2012/09/02/pochivai-v-mir-ketcakuatl.995800

цитирай
35. oara - И аз току що го прочетох
02.09.2012 01:00
yourprincess написа:
http://chingachkuk.blog.bg/drugi/2012/09/02/pochivai-v-mir-ketcakuatl.995800




Много пъти съм го ритал и ми е бил противен, но сега наистина ми стана много гадно.
Да почетем паметта му!!!!
цитирай
36. preparator - Бекс,
04.09.2012 12:49
да ти кажа, че съм възмутен. Първо сама отваря моабет за "дудуци". Ти я питаш като възпитан човек дали би издухала 1 дудук срещу съответното заплащане, не на харабия, а тя изпада в истерика. Ми не е в ред тази женица.
цитирай
37. becksssss - Така е,
04.09.2012 18:07
вече окончателно се уверих, че я хапят калинките. Сега пък си е намерила и някакъв благодетел и защитник и се е подмокрила от кеф.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: becksssss
Категория: Забавление
Прочетен: 322888
Постинги: 41
Коментари: 1071
Гласове: 860
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930