Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2012 19:39 - Крадени снимки!!!
Автор: zlokuche Категория: Хоби   
Прочетен: 12566 Коментари: 29 Гласове:
5

Последна промяна: 20.04.2012 19:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Такаа...лудата Лудис ме обяви за "дежурен терорист" в блога. Painu vittuun, Лудис!!! Терористче съм си, и гаднярче. И даже крада снимки от Лудис, ето няколко:

image

image

image

image

image

Умишлено не казвам, откъде са. Питайте Лудис, нали са крадени, тя ги е правила, тя знае. ХАХАХАХАХАХА!!!!!!


Тагове:   блог,   терорист,   снимки,   крадени,   lidis,   лудис,


Гласувай:
13



1. krotalka - Внимавай, че ще се оплаче и ще ти наложат Бан!
20.04.2012 19:44
Тя така действа, а може и да те даде под съд, другата и заплаха....

Всички снимки на света са нейни! Никой друг не може да снима, това е само нейно право!
цитирай
2. анонимен - Лидис ти си на ход.
20.04.2012 19:45
Лидис ти си на ход.
цитирай
3. анонимен - Дъщеря и снима по-добре!
20.04.2012 19:46
Дъщеря и снима по-добре!
цитирай
4. анонимен - Тия снимки от кошчето за боклук ли са извадени?
20.04.2012 19:49
Що и бъркаш в боклука на госпожата?
цитирай
5. анонимен - защо лудка ми трие този мой комен...
20.04.2012 20:49
защо лудка ми трие този мой коментар?:)

лидис, организирал съм десетина мой приятели, да си направят по един два акаунта утре и да ти слагат минуси от тях, да видим дали, ще излезеш на първа докато ти слагат по минимум петнадесет минуса на ден:) много скоро, няма да се отървеш от минуси, защото постингите които пишеш, са изключително тъпи и много от тях и снимките в тях, са плагиатсво!
пс- нито те мразя, нито те познавам, нито искам да те познавам, пишеш тъпи постове, които не ми допадат и заслужават само минуси:)
лудке, от тук можеш ли да го изтриеш?:)

цитирай
6. анонимен - Това е идея!
20.04.2012 21:02
анонимен написа:
защо лудка ми трие този мой коментар?:)

лидис, организирал съм десетина мой приятели, да си направят по един два акаунта утре и да ти слагат минуси от тях, да видим дали, ще излезеш на първа докато ти слагат по минимум петнадесет минуса на ден:) много скоро, няма да се отървеш от минуси, защото постингите които пишеш, са изключително тъпи и много от тях и снимките в тях, са плагиатсво!
пс- нито те мразя, нито те познавам, нито искам да те познавам, пишеш тъпи постове, които не ми допадат и заслужават само минуси:)
лудке, от тук можеш ли да го изтриеш?:)




Май друг начин да се пребори човек с лудоста няма.
цитирай
7. zlokuche - Не, не може да го изтрие..
20.04.2012 21:07
Най-много да се опита да ми докара бан или да ми затрие блога. Е, това ми е точно през долуподписания.

Публикувах крадените снимки, защото Луд(ис) май умора няма и треска я тресе, качи ли някои по-добри снимки от нейните. А това въобще не е трудно, види ли човек, какви оцапани ги качва. Затова и клепа, за да не посмее никой да качва собствени снимки, засенчващи "шедьоврите" и.
цитирай
8. krotalka - Написах и комента, който предполагам, че няма да одобри
20.04.2012 21:15
За това ще го пусна тук

Защо не отговори на конкретния впрос в посочения постинг?
Вместо да си показваш другите снимки, да беше отговорила!!!
Питането беше за КОНКРЕТНА СНИМКА, която е доказано, че си откраднала!!!
Спри да набеждаваш другите, че ти крадат снимките в КОНКРЕТНИЯТ случай, крадлата си ти!!!
цитирай
9. becksss - Ееее, Ивълдог!
20.04.2012 21:38
Как можа да откраднеш на жената баш най-хубавите й снимки? Лош човек си ти, докторе. :))
цитирай
10. zlokuche - Туборг, нали съм дежурен блогов терорист
20.04.2012 21:41
Все някак трябва да си поддържам лошото име на ниво :)))
цитирай
11. rustam - Преигравате с "разобличенията" спрямо Лидис, определено.
21.04.2012 12:07
И ако със снимките се оправяш горе-долу, с правописа и граматиката сте зле.
Не мога да разбера, защо кроталка претендира за това, Лидис да дава отговори на поставените от теб въпроси ТУК?
Ти да не би да си орган на разследването, че да е длъжна да отговаря.

Чакайте да ви питам и аз нещо:
Как мислите - нормално ли е син да се обръща към майка си с "кроти" и реципрочно майка му пък да му вика "злокуче?"
цитирай
12. carvulana - Ама ти изглежда си забравил коя е некадърната тук?
21.04.2012 13:22
http://zlokuche.blog.bg/izkustvo/2011/09/25/za-foto-grafichniia-onanizym-sys-snimki.825637

И ти ли влизаш в тая групичка на ръмжащите по Лидис - да я наричаш луда е директна обида, която заслужава бан, между другото.

Ти поне имаш мозък, не се принизявай до катана.
цитирай
13. sorsha30 - Много хубави снимки - раздвижени, ...
21.04.2012 13:25
Много хубави снимки - раздвижени, земетръсни някак си. Не обиждайте Лидис, само тя има това право...
цитирай
14. анонимен - Лидис е единствената която може да ...
21.04.2012 18:36
Лидис е единствената която може да снима в целия свят и да не чувам лоша дума за нея!!!
цитирай
15. анонимен - Русти, както е нормално да ми викаш ...
21.04.2012 18:37
Русти, както е нормално да ми викаш ПРИНЦЕСО , а като те делнах станах БУЛЯ:)) Такъв е живота дедко:))
цитирай
16. анонимен - верно бе, дедо Русти е много прос...
21.04.2012 18:42
верно бе, дедо Русти е много прост!
освен това е навсякъде наврян.
ако е от Малко Търново, не е виновен човечецът.
цитирай
17. анонимен - максимум от други ден, на лудис с...
21.04.2012 22:21
максимум от други ден, на лудис спокойно, ще може да и казвате- лудис минуса:)) ще инкасира толкова минуси, че свят, ще и се завие:)) а нека се оплаква на финския поп:)) знаете ли през кое ми е, а?:)))))
цитирай
18. анонимен - зло куче, не и кради снимките, че е ...
21.04.2012 22:27
зло куче, не и кради снимките, че е толкова откачена, че може да си посегне на живота, съвсем сериозно! зарежия тая куковица, нека си кука с полигор, те и двамата са абсолютно откачени, който и да питаш, ще ти каже, не, че не го знаеш, но...
слагай и по един минус за добро утро и до там, на полигор също. те и без това пишат постове, само за минуси, затова е напълно честно, всеки да им слага, по един минус, за добро утро:))) някой да има възражения ( риторичен въпрос е )
цитирай
19. анонимен - Ти си терорист, а аз и Валя теглим кредити, чрез нейни данни
22.04.2012 12:29
Стана мазало. Виж, нуждая се от помощ. Дай да ти дам едни 100 кила банкноти от по 100 евра, че ми отесня къщата. Става ли?
цитирай
20. zlokuche - Такааа. . . отговорите по ред на н...
22.04.2012 13:30
Такааа...отговорите по ред на номерата:

@rustam:
Извъди ми се и ти критик. Мисля, че съм достатъчно ясен, защо пуснах статията в този и вид - оцапаните снимки на Лудис са ми trans penem, интригантството и обаче - не. Теб обаче не мога да се разбера, натягаш се на Лудис с надеждата да ти пусне? Ех, криви надежди...

Отношенията между майка ми и мен теб не те засягат. Свободен си да си имаш мнение по въпроса. Както е казал Лари Флинт - мненията са като задниците, всеки има и едното, и другото. Неканеното изразяване на мнение по въпроси, които не са твоя работа е явен признак, че ти липсват (най-малко) първите седем години. Я беж обратно в детската градина да ме обадиш на лелката!

@carvulana:
Некадърници наспорил бог. Прочети още веднъж, какво съм писал по въпроса за Йотова. Оцапаните снимки са ми все едно, прогресирането с интригантство - не. По въпроса за Лудис - каквото повикало, такова се обадило. След като ме нарече напълно без основание "блогов терорист", просто отговарям в подходяща форма.

@an18:
Нежните чувства и нежният задник на Лудис са ми trans penem. Какво би направила, също. Проблемът не е мой.

@katana:
Голямо мазало! Налага ми се да ти откажа. Защо не подпомогнеш с тия пари Луд Апостол? Както се е навътрил, той май има по-голяма нужда.
цитирай
21. анонимен - Издъни се, мой човек. Изтри коме...
22.04.2012 15:43
Издъни се, мой човек. Изтри коментара и не отговори на въпроса. Имах те за свестен тип, но размислих. И ти, както компанията ти, се водите от пристрастия и не сте обективни. Жалко за теб!
цитирай
22. анонимен - Колега и брате во научната нива!
22.04.2012 17:48
На Луд Апостол не дама нищо, че щом е залял Германия със свои книги при тия условия, със 100 кила пари тук ще стане... Апостолиада. :-))))))))))
Цървуланата е Полигор, да ти кажа.
цитирай
23. zlokuche - Анонимен 21
22.04.2012 18:56
Сори мой човек. Не гилаш. Коментари не трия. Опитай с по-тънка провокация, че ме разсмиваш.
цитирай
24. анонимен - Ти си изключителен оптимист. Полигор и тънки провокации :-)))
22.04.2012 18:58
zlokuche написа:
Сори мой човек. Не гилаш. Коментари не трия. Опитай с по-тънка провокация, че ме разсмиваш.

цитирай
25. анонимен - по внимателно с лидка, че хора &q...
22.04.2012 21:14
по внимателно с лидка, че хора "убивам" за меризливата и питка:)
цитирай
26. анонимен - лидис нали нямаше да пишеш? спри да ...
25.04.2012 11:15
лидис нали нямаше да пишеш? спри да пишеш коментари тук и там, никой не го интересува твоето мнение, твоите коментари, твоя тъп блог и твоята особа. на никой не му пука дали му посещаваш блога, всички блогери се радват ако не го правиш. егати тъпото животно си! всичко си имат мнение за теб и ти много добре знаеш, какво е то!
цитирай
27. анонимен - Прописах пуезия
26.04.2012 15:41
Лудка пак е
пийнала, заляна,
Лудка пак е
плувнала във пот,
не е мацка тя засмяна,
а бабка идиот:)

Следва продължение:)
цитирай
28. zlokuche - alllyalllyallly
27.04.2012 10:10
УжЪЗ!!!!

Недей, Лудис може да те обвини, че и поеЗМИте си ги крала от нея, знаеш ли...
цитирай
29. danika - Хубави снимки
03.05.2012 19:32
Така и не разбрах от къде са, но ми изглеждат топло, коледно, приятно. Благодаря да хубавата емоция, човек.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlokuche
Категория: Други
Прочетен: 742077
Постинги: 105
Коментари: 1164
Гласове: 1333
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930