Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2012 13:46 - Полигавра по полигорски, или как един поет ме накара да повръщам
Автор: zlokuche Категория: Други   
Прочетен: 5135 Коментари: 11 Гласове:
-2

Последна промяна: 27.09.2012 13:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На гения на българската поезия Павел Горинов - Полигор му било кофти. Ама адски кофти. Толкова кофти, че виждал принуден да си продаде бъбрека. Ужас и безумие. Материал за холивудски трилър или сърцераздирателна поема, способна да засенчи дори Пушкин и Лермонтов.

Вместо да напише въпросната поема или въобще да направи нещо смислено, прероденият Шекспир обаче хуква да се тръшка из разни форуми. Материалът е запазен на не едно и две места, в блога е копипействан тук (коментар 57) и тук (коментар 4). За съжаление го прочетох.

Много бих искал, драга редакция, не да продам, а да подаря своя бъбрек. Но съм принуден да търся купувач - иначе и без друго ще умра от гладна смърт в нашата "социална" държава.
Бедният малък човечец и голямата лоша държава. Толкова интересно и изтъркано, чак да се прозине човек дълбоко. Освен будалите разбира се, които биха изпаднали в див ужас. Защото са будали и въобще не би им минало през ум, това драма ли е или комедия на ужасите. И въобще не биха се замислили, откъде-накъде пък авторът ще да е принуден да си продава бъбрека. Още повече, от държавата.

"Нямам пари, нямам семейство и приятели, нямам нищо. Работа никой не ми дава, държавна или частна, последните ми спестявания се стопиха и в момента имам средства само за двайсетина дни. След това? Благодарен съм на държавата ни за избора, който ми предоставя - да се самоубия, да започна да прося или да обявя гладна стачка пред общината." Ясно. Полигорчо бил останал без нищо и т.н. Толкова му било кофти, имал средства само за още 20 дни и т.н. Драма! Трагедия! Позор! Имам обаче един въпрос - като му е толкова кофти, как така му се намират пари за Интернет?

"Не искам банкови сметки, коли и апартаменти - просто моля за уж записаното в Конституцията право на труд, за който да получавам заплата.Щото иначе никой и пръста си не помръдва за мен." Правото на труд е гарантирано от Конституцията, но не задължава никого да осигури никому работа. Работа се търси и намира (почти винаги, ако търсещият наистина иска да работи). Никой не е длъжен да поднася никому работа на тепсия. Няма такъв филм. Кофти, но факт. Премълчан, естествено, от автора на въпросната драмокомедия на ужасите. Далеч съм от мисълта, че един толкова възвишен и интелигентен творец просто е объркал понятията или е вмъкнал въпросните редове умишлено, за да направи от себе си още по-трагичен случай.

А като продам бъбрека си, ще спася един човешки живот, нали така? То всъщност не е и продажба, моля се само на тоя, който ще получи бъбрека ми, да ми намери някаква работа. Същинска еманация на алтруизма...с уговорки! Да му има човек на Полигорчо човеколюбието! Скромничко, благородничко...и накрая хоп - удря го на просия. Още повече, че дори предлагането на собствени органи срещу каквото и да е било (пари, услуги и т.н.) е престъпление. В някои държави се наказва дори опитът да бъде извършено такова нещо и в затвора би могъл да се озове не само приемателят, но и донорът. От гледната точка на медик, видял достатъчно пациенти на диализа, тук започна да ми се гади не на шега.

"Само ще помоля купувача си да ми намери работа. И, ако може, това да стане до двайсетина дни..." Пак уговорки, пак просия, че и срокове! Нещастник скапан, ти знаеш ли какъв е животът на пациенти на хемодиализа? Знаеш ли какво е да те бодат с едни гадни дебели игли три пъти на седмица и да стоиш включен половин ден към диализатора? Представяш ли си, какво е да спазваш специална диета и да не можеш да пиеш повече от литър и половина течности дори и в най-големите жеги? Даваш ли си сметка, какво е да се налага да те оперират през година-две, защото шънтовете за диализа се превръщат в много гадни белези и трябва да бъде поставен нов? Интересува ли те, как хипертрофират околощитовидните жлези и рано или късно се налага операция? Как сърцето се скапва от повишеното натоварване заради шънтовете? Помислял ли си, че освен диализата са нужни и инжекции по няколко пъти на седмица с еритропоетин, защото иначе се развива наистина гадна анемия?

Би могъл да попиташ всеки пациент на хемодиализа, какъв е животът му. И да го изслушаш. Ако ти бе останала поне искрица човещина. Тогава щеше да ти се отще да се гавриш така със страданието на милиони болни по цял свят, надяващи се на подходящ донор. Не само щеше да ти се отще да поставяш разни срокове, а и през ума не би ти минало да напишеш такава перверзия.

Би могъл само да се радваш, че жалкото ти писанийце и жалкото ти съществуване не интересуват никого, а още по-малко, пациентите на хемодиализа. Сигурен съм, че всеки от тях, прочел тази гавра, с удоволствие би ти бил един в зъбите. И още един. И още един. При условие че директно не ти извие врата. Радвай се, че от тази гадория само повръщах.

След като на ум ти идват такива работи, нищожното ти съществуване е точно това, което заслужаваш.



Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Аз ня'ам думи и си гледам моите сн...
27.09.2012 13:49
Аз ня'ам думи и си гледам моите снимки само вече:)
цитирай
2. анонимен - Бедният прероден Шекспир! :-))...
27.09.2012 13:51
Бедният прероден Шекспир! :-))))))))))))))))))))
цитирай
3. zlokuche - Защото и аз.
27.09.2012 13:51
Защото и аз.
цитирай
4. анонимен - ! :-)
27.09.2012 14:07
! :-)
цитирай
5. анонимен - ! :-))))))))))))))))))))))))...
27.09.2012 14:10
! :-))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
6. анонимен - Ще му намеря работа, само да каже ...
27.09.2012 14:43
Ще му намеря работа, само да каже каква работа иска, само да не си ПОДАРЯВА бъбрека. Мамка му това е ужасно!!!
цитирай
7. tamperto - ,
28.09.2012 23:31
alllyalllyallly написа:
Ще му намеря работа, само да каже каква работа иска, само да не си ПОДАРЯВА бъбрека. Мамка му това е ужасно!!!

Точно.. поне да каже какво може да прави, шлосер, фрезист, монтьор, чиновник. То с това "искам работа" доникъде няма да стигне. И аз искам за 3 дни да стана милионер, ама няма!
цитирай
8. анонимен - Човечецът е бил учител по литера...
29.09.2012 10:33
Човечецът е бил учител по литература преди да се смахне. Но едва ли ще се намери училище, което би го назначило на работа.
цитирай
9. tamperto - ,
30.09.2012 20:49
демек това трябва да е проблем на всички ли? Имам един познат, същият е като него - нищо не може, ама все се бута. Висшето го изкара на гърбовете на мен и на колегите, понеже го съжалявахме. Даскалите също, случвало се е да влезе един час след началото на упражненията и да го оставят, понеже е нещастник отсекъде! А мен ме изгониха за едно 15 мин закъснение! И преди месец тоя същия ми звъни, бил изпаднал отсекъде, не могъл да започне работа, навсякъде го гонили след пробния месец.. Та със наглостта на тоя Полигор ли е, какъв ли е, ми вика "Хайде да започна при тебе, знаеш че съм сериозен.. !" Аз паднах! Ако го вкарам, което не ми е проблем, след един месец как ли ще гледат на мене колегите? Та, Полинещо си там.. Има безплатни курсове към бюрото за безработни, поне един носач на киреч ще стане от тебе. Действай! За тоя съвет пари няма да ти искам.
цитирай
10. анонимен - Тази статия май ядоса полигорчо и ...
01.10.2012 09:53
Тази статия май ядоса полигорчо и сега се прави на теб! Ако е той да му изникне цирей на гъза да не може да седи седнал, за да пише простотии, да си ги мисли сам , да не ни досажда с идиотията си!! Май е за затвора тоя психопат! ДА се прави наинтересен на кримиконтингента пък да му е мил гъзеца....болно същество...ами ако се дигнем една кола и отидем до Хисаря!?!? Ние не сме бедняци и няма да ни сбърка да окъпем идиота малко в калта?!?!?!?!
цитирай
11. zlokuche - Али, той може да е за къпане, ама не в ...
01.10.2012 14:16
Али, той може да е за къпане, ама не в Хисар, а в Наречен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlokuche
Категория: Други
Прочетен: 738518
Постинги: 105
Коментари: 1164
Гласове: 1332
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031