Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2012 03:14 - Протест чрез насиране
Автор: zlokuche Категория: Други   
Прочетен: 6740 Коментари: 12 Гласове:
-2

Последна промяна: 07.05.2012 08:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изказаната от някои блогъри хипотеза, че блог.бг е кенеф, може би обяснява огромната популярност на тази форма на израз.

Блогосферните обитатели, изразяващи се по този начин, серат не само когато протестират, а почти през цялото време. Типичните блогове на такива екземпляри са обикновено пълни с избърсани снимки, оцапани психотворения, кенефни поезми и откровена зомбария.

Върохвната мечта на въпросните екземпляри е да се изсерат на вентилатор. Седят на белите си керамични тронове, а главите им витаят над облаците и въжделеят момента, когато перката на вентилатора ще разнесе продуктите на интелектуалните им напъни по целия блог.бг, а защо не и по целия български и световен интернет. Какъв ти интернет, по целия свят. Мечтаят си, и ако от такива мечти не ги свие стомах, гълтат двойна, тройна, четворна, петорна и хиксорна доза разхлабително. За вдъхновение.

При наличието на функционираща канализация, горещи душове, почистващи и дезинфекциращи препарати, защитно облекло, противогази и т.н., следите от такива явления не се задържат дълго или въобще не биват забелязани. Отиват по канален ред в канализацията, където им е мястото. Това, естествено, няма как да не се хареса на армията от нежни задници.

Че са нежни, нежни са. По-нежни от закръгленото дупе на Азиско. И не само това, а са и докачливи. Страдат от болезнени спазми, гърчове и бяла треска, когато видят как ги отминават, запушвайки си носовете и как бързо отходните им продукти биват почистени. Изпитват омраза към фунциониращата канализация, отнасяща надеждно всяка следа от напъните им. От това получават още особено силна благородно-гневна диария, която понякога подсилват с разхлабително във ветеринарномедицински дози. С разпръскването на отходния продукт протестът чрез насиране придобива завършен вид.

Самият протест чрез насиране няма нищо общо с всекидневното сране на въпросните блогъри. Неимоверно по-голямото количество кафяв продукт и удивителната изобретателност при разпространението му са качествени разлики, издигащи го до истински лайнян Армагедон. Използуването на едрокалибрени говнохвъргачки и далекобойни лайнопръскачки, както и едроплощното засиране не оставят нито един чист блог и/или блогър.

Типичен пример за протестираща чрез насиране е Лудата Тъпис. Нямах нищо общо с въпросния екземпляр. Разни блогчета с оцапани снимки и омазани поезми не са ми по вкуса. Как да е, единствената ми вина бе, че съм влизал в нейния блог, без да и пиша плюс или да и оближа изсраното. Бях обявен за "дежурен блогов терорист" (по-късно, може би в изблик на разум, Тъпис изтри въпросния пост, но пък го има цитиран тук). Нито съм си седнал, нито съм си паднал на устата, върнах и шегата.

Оказа се голяма веселба. То не бяха лъжи, не бяха коментари, не бе чудо. По-подробно тук, в коментар 4. В случай, че Тъпис го изтрие, съм си запазил скриншот, иначе текстът е следният:

"ТЕНДЕНЦИОЗНИ ИНТРИГИ ОТ ВАС СЪС КРОТАЛКА В СЪДА СЪС СНИМКИТЕ , ДЕТО СИНА И ЗАДИГНА И ПУСКАШЕ В ХОЛАНДСКИ САЙТ! РАЗГОВОРА ВИ С БИВШИЯ КОНСУЛ НА БГ ПОСОЛСТВО С ЦЕЛ ДАННИ ЗА МЕН И МЪСТЕНЕ ПАК В СЪДА!"
(оригиналният кривопис и пунктуация са запазени)

Леле-мале ужас! Целият блог знае, че Кроталка ми е майка, е и, какво? И какви 200 Лева, каква Холандия?. Май Тъпис е взимала някакво разхлабително, причиняващо като странично действие халюцинации. И какви крадени снимки? Иначе, Тъпис е използувала в клипа си действително песен със запазени права. И затова видеото са го дялнали. И худъфак е Злика и за чий хуй Тъпис ме бърка с въпросния/въпросната?

Цялото това избълване ме впечатли колкото и кофа с лайна. Почистих малко и реших да дезинфекцирам. Не бях наясно с тънкостите и особеностите на протеста чрез насиране и начина на изхождане на Тъпис. Не само в собствения и блог, но и (протестирайки чрез едроплощно насиране, където свари, например тук и тук. Ако някой читател се натъкне на подобни издрисквания, моля да ми бъде изпратен линк, статията ще бъде актуализирана. Естествено, Тъпис не пропуска да маркира и собствената си територия чрез обилно отделяне на смърдящ кафяв продукт.

Въпросното насиране ме впечатли. Не заради оцапаните снимки и не заради логореята на Тъпис, а заради имената на файловете. Би направило впечатление на всеки, знаещ що-годе руски на ниво "строител в Коми". Снимките, които Тъпис е качила, все са с имена от типа FotkaGoda(199*).jpg. От руски, това се превежда горе-долу като "Фотография на годината 199*". Леле-мале, ужас и безумие. Българка, живееща във Финландия, си картотекира снимките на руски език. Не подценявам интелекта ви, скъпи читатели. Сигурен съм, че много от вас си мислят: "дали наистина тези снимки ги е правила Тъпис?"

Това отчасти обяснява и качеството на въпросните снимки - ако наистина са толкова стари и са сканирани толкова отдавна (или по-лошо - сканирани от снимка на хартия, а не от филм), не е чудно, че нито EXIFът съдържа някакви смислени данни, нито че цветовете са толкова криви и контрастите - изповръщани. Безвкусната рамка, добавена явно от Тъпис, не прави нещата по-различни. Само по-тъпи. Не изключвам и възможността, некадърна обработка от същата ръка да е съсипала иначе съвсем качествено сканирани снимки. Колкото самата тя е тъпа да запази оригиналните имена на файловете, качвайки крадени снимки.

Това ако не е колосално насиране, не знам какво е. Явно в титаничния си протест чрез насиране, Тъпис е изсрала и последните и останали мозъчни клетки и затова допуска такива осрани грешки. Бих се разсмял, в случай че при посещения на блога и не си слагах защитно противохимическо облекло и противогаз. Да те напуши неудържим смях, когато носиш противогаз, хич не е весело.

Трудно ми е да намеря смислено обяснение на явлението като цяло и поведението на Тъпис в частност. Единственият логичен извод, до който стигнах е, че и Тъпис, и подобните и са тъпи като задници. Това би обяснило факта, че каквото и да "сътворят", все е лайно.

Надявам се поне, след такива насирания да се избърсват.


П.П. Според непотвърдени данни, в блог.бг съществува таен орден, чийто посветени (известни също по непотвърдени данни като милиционатори или модерационери) кръстосват из блога и, въоръжени с банани, се намесват при особено смрадливи случаи на протест чрез насиране.

П.П.П. За всички: едно весело парче по темата:







Гласувай:
12



1. анонимен - Определено Лидис е голяма досадница
06.05.2012 08:17
Но не знаех, че и снимки краде.
цитирай
2. krotalka - Отдавна съм престанала да и обръщам внимание
06.05.2012 08:47
Тя действа на принципа - "Нека кажа,че сестра ти е курва, пък ти доказвай, че нямаш сестра!"
Ако наистина краде снимкии и ги публикува като свои, си остава за нейна сметка. Някой беше подметнал преди време,че и стиховете и са превод на чужди такива от фински...
Не се хаби да спориш с нея. Не си струва!
цитирай
3. zlokuche - Да си прочела да споря с нея?
06.05.2012 08:50
Не го правя, само почиствам :)

@katana:
Преди мен са я хващали и други в откровена кражба на снимки с много по-сериозни доказателства.
цитирай
4. becksss - Ивълдог,
06.05.2012 15:26
сегашното диарично състояние на някои блогери се дължи най-вече на хронична констипация, когато дълги години са се напъвали пред Обществения кенеф с едничката цел да снесат нещо. Но запекът си е запек. Употребата на Интернетин Форте като силно разхлабително средство довежда нещата до рязко освобождаване на екскременти и, в резултат - ето ти днешната доста миризлива картинка.

П.П. Доколкото знам, Злика е блогерът Галин Балин - емигрант в Канада и третокачествен трол, който от доста време не е писал тук. Това го давам само за информация.
:))
цитирай
5. lidislidis - http://lidislidis. blog. bg/i...
06.05.2012 15:48
http://lidislidis.blog.bg/izkustvo/2012/05/06/do-investor.950298
цитирай
6. becksss - Г-жо Лидис,
06.05.2012 16:09
аз съм човек с принципи. Един от тях е да не пиша никога повече в блогове, където домакинът ми е изтрил мнение (или изобщо не го е допуснал). Вие веднъж го бяхте направила, затова, спазвайки принципа, Ви отговарям тук.
Признавам, че това е първият Ви постинг, който прочитам от началото докрая. По начало сте ми по-безинтересна и от местните избори в Папуа Нова Гвинея, така че можете да си направите необходимите изводи. Прочитайки този Ваш постинг, аз стигнах до следните два извода.

Извод №1 - Вие, г-жо Лидис, сте Митьо Пищова, но с вагина. Повтаряте едни и същи глупости цял живот, взимате се насериозно, хората Ви се смеят, бъзикат Ви за сеира, а Вие продължавате смело напред в същия дух.

Извод №2 - Вие, г-жо Лидис, сте толкова безинтересна и НЕважна, че единствената причина хората да Ви обръщат внимание, са именно горепосочените Ви глупости.

С уважение

Бекссс
цитирай
7. zlokuche - Туборг, стана по-весело, отколкото очаквах
06.05.2012 17:26
Лудата Тъпис издигна протеста чрез насиране на ново ниво с постинга си. Смях се много дълго. Полива с най-голямата лайнопръскачка, която някога съм виждал.

Мерси за обясненията относно злика.

П.П. Ето още един блог, който илюстрира същността на протеста чрез насиране:
http://ankavesnika.blog.bg/
цитирай
8. becksss - Понеже госпожата не ми пуска ком...
06.05.2012 20:43
Понеже госпожата не ми пуска коментарите при нея, виж какво съм копнал от там. :))

10. lidislidis - НЕ СЕ ХАБЕТЕ С МИНУСИ
20:30
ТОЗИ ПОСТ Е С ДОКАЗАТЕЛСТВА И ВЛИЗА В СЪДА СРЕЩУ САМОЗАБРАВИЛИТЕ СЕ ЛЪЖЦИ ОТ БЛОГА , КОИТО НАРУШАВАТ ПРАВАТА МИ НА БЛОГЕР И ЧОВЕК, СПОРЕД КОНСТИТУЦИОННИТЕ ПРАВА. МНОГОКРАТНО И ВЕСЕ ОТ ЕДНИ И СЪЩИ.
МОДЕРАЦИЯТА НА БЛОГ БГ СЪЩО, КАТО ТЕХЕХ ПОКРОВИТЕЛ ДЪЛГО ВРЕМЕ.
НЕКА ИМ ПЛАЩА МУТРЕНСКИТЕ ОБНОСКИ В БЛОГА ИНВЕСТОР.

Права е, че постингът влиза в съда - аз преди малко го видях да влиза там, барабар с доказателствата. :)))))))


П.П. Прочетох блога от линка, който си поставил. Това е госпожата от Финландия. Един бог знае колко профила има тук.
цитирай
9. анонимен - Е, нищо ново за лудис:)) Та аз още с ...
07.05.2012 10:00
Е, нищо ново за лудис:))
Та аз още с влизането ми тук се сблъсках с нейните ''снимки'' от руски сайтове, както и нейното виене и без пълнолуние:)))Явно жената не ползва очила, за да види, че картините , опс снимките и приличат на картини, като рисувани са, не просто замазани , а направо Омазани, без фокус..тук там някоя ясна снимка, но тя е от нета:)))) Човек свиква с лаенето, даже не ми прави впечатление...злокуче, с те ще се видим в съда, на делото, когато ще бъдем осъдени за тероризъм:))))))))
цитирай
10. joysii - Кроталка ти е майка!? Не знаех. ...
13.05.2012 15:03
Кроталка ти е майка!?
Не знаех.
Много мило.
Поздрави и на двамата.
Моят син също има блог в този сайт, но ние си имаме споразумение. Той не чете моя блог и аз не припарвам в неговия.
И двамата спазваме уговорката.:):)
цитирай
11. анонимен - И най- големото лайно в тоа кенеф си ти,
14.05.2012 17:30
фелшерче!
цитирай
12. zlokuche - АпостолОФФ, развеселяваш ме. Нещо ...
17.05.2012 23:28
АпостолОФФ, развеселяваш ме. Нещо яко имаш проблем с лекарите. Това защо, да не би, защото урологът ти все ти отказва? Не ще да изпълни съкровеното ти желание да ти масажира простатата без ръкавици, а?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlokuche
Категория: Други
Прочетен: 742722
Постинги: 105
Коментари: 1164
Гласове: 1333
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930