Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2012 23:13 - Лудис веселба
Автор: zlokuche Категория: Други   
Прочетен: 2954 Коментари: 6 Гласове:
-5

Последна промяна: 02.05.2012 23:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
По непотвърдена информация за постинга ми относно простащината на Лудис съм награден от администрацията с банан. Я да се обади някой, че да ви кажа къде да го пратите. Искам го!

Веселбата като цяло се получи по-голяма, отколкото се надявах. Не се бях замислял, че различните модели камери в EXIFите из "снимките" на Лудис биха могли да говорят за това, че снимките са зулени. Не че бих се учудил, но излиза смешно - крадецът вика "дръжте крадеца!".

За Тера, Миткалото и всички, които качват снимки тук - всеки е почнал от това ниво. Който има желание и му е кеф - ще се научи. Затова нямам нищо против и не се заяждам с нормални блогъри, качили снимки. Нито пък искам да убивам нечие желание да снима и да показва. И аз не съм професионалист. Просто сега правя по-добри снимки, отколкото преди години и знам как стават някои неща.

Е, докато тези, които само качват снимки, за да покажат нещо, са ме разбрали, един интересен блогосферен екземпляр май загрява по-бавно и от акумулираща печка:


Цървул Ана:
"Добре, убеди ме, че професионално снимките на Лидис не струват.
Но ти самият разбра и в 2 постинга отбеляза колко ужасяващо некадърна е Йотова. Ама тя непрекъснато убива фотографията, и в момента - също, пак са я напомпали на първа. " Фотографиите" на Али и Миткалото са също подигравка с фотографското изкуство. Ама тая малка групичка нелрекъснато замърсява сайта, защо не протестираш срещу нея. В сравнение с тях Лидис е сто пъти по-добра, няма спор.
Като казваш А, кажи и Б - Лидис, Йотова, Али и Миткалото са еднакво некадърни. ОК
"


Цървул Ана, още веднъж за бавнозагряващи: против снимки, били те и оцапани, нямам нищо против. Против прогресирането с простотия, манипулации и интригантство, имам много против. Личността и името са без значение. Прочети още веднъж постингите ми относно Йотова. Казал съм ясно, какво мисля по въпроса. Не мисля да се повтарям. Ако ти се ще да не пипам Лудка и да критикувам само Йотова - няма да стане. Ти кой си бе цървул, че да ми казваш, какво да правя? Лидис била по-добра...леле-мале, тук се задавих с бирата от смях. Я по-добре иди на очен лекар и ме остави да си изям банана на спокойствие.

Защото май се задава Лудис веселба...



Гласувай:
9



1. анонимен - Лудис е ревала, винаги реве когато я ...
03.05.2012 09:30
Лудис е ревала, винаги реве когато я поставят натясно:)
За постинга ми в който я разобличих че снимката и е от нета/ ...помолих я да покаже exif за да оспори твърдението ми../.получих бан, като я притиснеш и почва да реве, че има заговор с/у нея:))
цитирай
2. анонимен - Много лошо куче, такова!
03.05.2012 10:37
Твоят банан е едно от доказателствата, че има "топла" връзка между някои блогъри и модераторите. Нещо, за което ще попитам Здравков в прав текст.
цитирай
3. анонимен - лллл
03.05.2012 11:06
цървулана, ko6mar, koshmarq karies са полигор + баба еленица. те са новият тролски тандем. само идиотите не забелязват това май. жалко за сайта
цитирай
4. krotalka - Да не ти пука!
03.05.2012 11:16
Лидис реве винаги, когато и изкарат на показ издънките. Май това и е заниманието, да се оплаква, колко е онеправдана, как никой не я оценява и как всички са срещу нея.Трябва да се запита - защо ли е така и да потърси грешката в себе си, но и е по-лесно да обвинява другите...
цитирай
5. becksss - Ивълдог,
04.05.2012 11:28
Лудата Лидис от Лапландия е емоционално уравновесена колкото цяла торба с плъхове в горяща лаборатория, така че нема смисъл. :))
цитирай
6. zlokuche - Такаа..
04.05.2012 21:57
@alllyalllyallly:
Да си реве. Като нищо друго не може да направи. То нейното си е чиста проба протест чрез насиране.

@katana:
Това говори за мъдураторите и админите. Раздават наляво и надясно банани и май не са се усетили, че с тях улавят само маймуни. За "топлата връзка" не съм сигурен. Опростено до простотия - защо ли ми изглежда, все едно че при мисълта за Лудис някой модератор го сърби мазната пишка.

@ан3:
Не съм чак толкова параноичен, че да ми се привижда голи пор на всяка крачка, а какво е баба Еленица, не знам. Май така е по-добре.

@krotalka:
Като че ли ми пука. Не съм маймуна, че да им се ловя на мъдураторите на бананите.

@beckss:
Туборг, не обиждай плъховете. За разлика от ЛЛЛ са интелигентни и много свестни животинки.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlokuche
Категория: Други
Прочетен: 738927
Постинги: 105
Коментари: 1164
Гласове: 1332
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031