Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2010 02:46 - Разговор с клингони...
Автор: zlokuche Категория: Други   
Прочетен: 2120 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 28.10.2010 02:56


Един съблогер, когото ценя, заяви в отговор на коментар към свой постинг: "простотия без отговор не оставям, освен ако не е баш простотия". В този контекст едно лично съобщение ме постави пред въпроса, да отговарям или да си замълча. Препрочитайки го, се сетих за "Мечката и Драконът" на Том Кланси. В романа Джак Райън описва китайците като "клингони", опитвайки се да даде с една дума определение на хора, чиито начин на живот и философия са толкова различни, че различието добива качествено нови измерения, несъвместими дори с елементарни човешки разбирания.

Предисторията е кратка - позволих си да взема на прицел библейската интолерантност и арогантност на estirbg, а по специално - просташката и хомофобия. Естествено, коментарът ми в нейния блог бе изтрит. Очаквайки, сам да направя същото в моя, въпросната авторка ме засипа в коментар с библейски цитати, предизвкивайки ме да посмея да "залича думите на Създателя ми". Само че в постинга нито веднъж на цитира родителите ми. С изтриването не би възникнал проблем. Простотия без отговор не оставям, позволих си да се посмея още веднъж, този път над хомофобията и. Последва въпросното лично съобщение:

От: estirbg
Относно: "Нито се заяждаха с мен, затова че съм хетеро, нито аз с тях, затова че те бяха хомо. "
Съобщение: "Тогава защо се заяждаш с мен - "какичката"!!!! Аз в коя категория попадам?Защо ме извика в блога ти да чета пледоарията в защита на тая гнус!!! Изпитваш сатанинско удоволствие да изопачаваш правото и да се кискаш с присъщия луциферски сарказъм над всичко добро, истинно и утвърдено от Създателя... Риташ срещу себе си, скъпи, и така риташ, че се самозакопаваш в тинята, която продуцираш ежедневно..."

Дълго клатих глава, докато ми дойде на ум Том Кланси и се усетих, че в случая май наистина си имам работа с клингони (виж по-горе). След това малко прозрение отговорът се оказа лесен:

"Тогава защо се заяждаш с мен - "какичката"!!!! Аз в коя категория попадам?"
Естир, сексуалните ти предпочитания не ме интересуват. Точно както не ме интересува, дали съседката или колегата ми в работата е хомо. Всеки е свободен в избора си.

"Защо ме извика в блога ти да чета пледоарията в защита на тая гнус!!!"
Не те извиках, поканих те. Свободна си да отговориш на поканата или да я подминеш. А по същество - Кой е гнус? Алан Туринг? Чайковски? Оскар Уайлд?

"Изпитваш сатанинско удоволствие да изопачаваш правото и да се кискаш с присъщия луциферски сарказъм"
Кое право изопачавам? Римското? Древногръцкото? Немското? Данъчното? Наказателното? Каквото съм написал, може да бъде лесно проверено. Остатъкът е моето лично мнение. Колкото до сарказма - за това съм писал в блога си. Ценя добрия хумор, а сарказмът е неразделна част от него. Не е приятно, когато го прилагат срещу теб, но дори и в този случай е повод за размисъл...когато ме нападнат със сарказъм, първия въпрос, който си задавам е, а дали аз самият не съм си мерил думите.

"над всичко добро, истинно и..."
Не виждам, къде съм се присмивал над фундаментални човешки ценности.

"утвърдено от Създателя..."
Ах, това било...за да бъде нещо добро и истинно, трябва да бъде "утвърдено" от някакъв "Създател". С удоволствие бих отвърнал на тази критика. За съжаление не съм толкова просветен колкото estirbg, за да знам, къде трябва да изпращам постингите ми, за да получа утвърждение. А и съм си и по име, и по природа Тома Неверни, така че и утвърждението го искам в такъв случай с подпис и печат. Сещам се и за Джордано Бруно, и за Галилей. Бруно го изгарят на кладата, а на Галилей се опитват да му запушат устата. И двамата затова, че са говорели неща против нещо "утвърдено от Създателя". А обратно към темата - за твоите постинги, имаш ли тапия с подпис и печат, че са "утвърдени от Създателя"?

"Риташ срещу себе си, скъпи, и така риташ, че се самозакопаваш в тинята, която продуцираш ежедневно..."
Какво те е грижа?

Колкото повече се замислям над съобщението на estirbg, толкова повече оставам с впечатлението, че е меко казано сложно да се разговаря с клингони. Нейсе, каквото повикало, такова се обадило.




Гласувай:
6



1. анонимен - аз, ако бях на нейно място бих те н...
28.10.2010 14:56
аз, ако бях на нейно място бих те наругал яко на публично място! Жалко безработно докторче! Ясно е защо са те експулсирали от Кьолн..
цитирай
2. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
28.10.2010 19:30
А тии..да не...ей така, съвсем случайно....да си на нейно място?
Щот и тя като теб- глупава и със всякаква липса на култура и възпитание, ще да ругае навред...

Язък и за благочестивоста.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlokuche
Категория: Други
Прочетен: 742198
Постинги: 105
Коментари: 1164
Гласове: 1333
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930