Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2010 13:26 - За международното летище в Денвър (Част 1)
Автор: zlokuche Категория: Други   
Прочетен: 5155 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 15.09.2010 19:41


Едва публикувах първия си постинг и се оказа, че не е нужно да търся материал за нещо ново в дълбините на БГ-нета. Намерих го и в блог.бг: estirbg.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/09/13/mejdunarodnoto-letishte-v-denvyr-sasht-okulten-hram-na-ilium.605099

Ураджийските заглавия, които биха направили чест на всеки таблоид, не ме смутиха. Продължих да чета със сериозен интерес. Заслужено, пред очите ни се разкрива ужасяваща световна конспирация. Нека да прочетем въпросния постинг заедно.

Както подобава на конспирация от толкова голям мащаб, фокусът в случая е върху международното летище в Денвър, Колорадо, по думите на автора "най-голямото летище в САЩ". Вярно, голямо е, но да се сравняват летища по "големина" е все едно да се спори по принципа "Моят е по-дълъг!  - Да, ама моят е по-дебел! - А моят е най-крив!". Може да се сравняват брой на пистите и терминалите, брой на самолетните стоянки, брой самолето-движения, застроена площ, капацитет.

Поразтърсим ли се по въпроса, се появяват и други летища, имащи право да претендират за титлата: Atlanda - Hartsfield, New York - JFK, Chicago - O"Hare. Но нека не се отплесваме от темата. Авторката е казала, денвърското летище е по-дебелото, най-дългото и по-най-кривото.

Нека и повярваме.

Обект с такива размери естествено е планиран най-внимателно и всеки един детайл има своето значение, което естествено повдига въпроса за истинското предназначение на летището. Ето ги първите следи, кой е замесен в конспирацията! Почти всеки строителен предприемач, поръчител на строителство, архитект или незабележим зидаро-мазач. Не съм запознат дотолкова със строителството, но до момента не съм видял архитектурни чертежи, надраскани с оръфан молив на коляно в халваджийски тефтер, по които строителите мерят разстоянието в крачки, отвесират стените на око и отливат плочите по принципа "майната му, фукни ощ"един кубик!".

Следват няколко числа относно летището. Годината на пускане в експлоатация е вярна, застроената площ в акри също. Интересното е, че застроената площ в декари се оказва 100 пъти по-голяма. Става въпрос за огромни числа, нека не ставаме дребнави. Чудо голямо, 136 или 13600 застроени кв. километра. Две нули в повече винаги ще свършат работа. Почти тройното превишение на бюджета е вярно. Но същността не е в числата, същността е в това, че тези числа показват мащаба на конспирацията. Подобни бюджетни превишения се случват по целия свят, значи конспираторите не са само в Денвър. За наш огромен ужас ги има даже и в Швейцария, където проектите за дълбоки тунели под големите алпийски масиви (Gotthard, Lцtschberg, Katschberg) също са с превишен бюджет, в отделни случаи дори няколкократно превишен.

При строителството работата била поръчвана на отделни фирми, всяка от които получавала само част от поръчките. Тук става вече злокобно. Тръпки ме побиват. Конспираторите определено действат и в Германия. Страх ме хваща, когато си помисля за високоскоростната железопътна магистрала Кьолн-Франкфурт, която бе строена почти по същото време и почти по същия начин - отделните отсечки бяха концесионирани на множество строителни предприятия. Вярно, в случая се касаеше за консорциуми, състоящи се от малки и средно големи фирми с централи в непосредствена близост до съответните отсечки под общото ръководство на някоя наистина голяма фирма като Hochtief, Zьblin или Holzmann. А и почти по цял свят се строи така - една фирма прави изкопните работи, втора грубото строителство, трета - електроинсталациите, четвърта - покрива, пета - дограмата. Започвам да се съмнявам, дали такива световни конспирации не са всъщност полезни.

При строителството на летището били изкопани хикс кубични метра земя. Числа с неназован произход и неясно значение в контекста. Мистериозно. Гранит за строежа бил внасян от цял свят. Информация с неточен източник, но в същото време още един детайл, подчертаващ световния мащаб на конспирацията - по цял свят се срещат хора и фирми, които не се скъпят и при строежи държат, например на колони от айфелски гранит, облицовки от карарски мрамор и скулптури от уралски малахит.

Помпената станция за самолетно гориво била с капацитет 1000 галона в минута, абсурден капацитет за "комерсиално" летище. Помоооощ, удрят ни с числа! Да оставим настрана разни "багеризми" (без това се занимахме достатъчно със строителството) и да погледнем, наистина ли е абсурден капацитетът на помпената станция?

По добре достъпна информация, летището (което впрочем е гражданско, а не "комерсиално") има общо над 200 самолетни стоянки. Да допуснем (с огромно занижение), че във всеки отделен момент на 1/3 от стоянките се подготвят самолети за следващ полет (което включва и зареждане с гориво). Това са грубо пресметнато около 60 самолета. Зависи от типа на самолета (говорим за нормални пътнически или товарни машини) вместимостта на резервоарите се колебае от няколко хиляди до няколко десетки хиляди галона.

Между два полета е нормално резервоарите да се донапълнят с около 10 хиляди галона. Понякога не се дозарежда. Да допуснем, че от 60-те самолета 20 дозареждат. Резултатът е 20 самолета, за които са необходими 200 хиляди галона гориво. Работейки с максимален капацитет, помпената станция би изпомпила това количество за 200 минути. Три часа и 20 минути. Моооомент, дори на летище София всеки може да види, че самолетите рядко престояват повече от час-два на земята.

На тежко натоварени летища като Денвър, времето, което самолетите престояват на земята (т. нар. turnaround time) са още по кратки. Логично - самолет на земята не носи пари на авиокомпаниите, а само ги яде. И изведнъж 1000 галона в минута се оказва доста анемичен капацитет.

Интелектуалното ниво на авторката е явно високо и за не особено ерудирана личност като мен е оказа трудно да разбера, какво общо има помпената станция със световната конспирация. Мислих доста дълго, докато ме постигна прозрението - мижавият капацитет на помпената станция показва за първи път, срещу кого е насочена конспирацията. Става напълно ясно, че "те" имат нещо против всякакви авиокомпании и се стремят да намалят печалбите им, принуждавайки ги да държат по-дълго самолетите на земята за презареждане.

От въздушния транспорт преминаваме към наземния и подземния. На летището в Денвър имало "огромна система от подземни тунели, където спокойно могат да се движат тежкотоварни камиони, както и с подземна инфраструктура за влакови композиции". Прост човек съм, затова въпросното описание си го превеждам като "система от автомобилни тунели и подземна гара". Не ми е дадено да боравя с толкова сложни и учени слова с такава лекота. И ме плаши - явно въпросната конспирация е замесена в строежа на почти всяко по-голямо летище в Европа - във Франкфурт системата от многоетажни паркинги и тунели е просто умопомрачаваща, в Дюселдорф летището има не една, а ДВЕ гари (подземна и надземна), в Кьолн подземната гара е разделена на две части и може да приема както и местните "електрички", така и високоскоростни ICE-влакове. Ужас! "ТЕ" са навсякъде.

Според "цялостния анализ на достъпната информация" летището не било летище, а военна база или концлагер. Крайно време стана истината да излезе наяве. Тук обезпокояващото е, че както е проектирано и строено летището, се строи по цял свят. Може би комплексът, където живея, също е един такъв зле замаскиран обект. Страх ме хваща да излеза. Но ще го направя. И ще се оглеждам много добре за замаскирани огради от бодлива тел и гестаповци с автомати. Съветвам всички читатели да го направят. Да бъдем бдителни!

Има още много да се пише по въпроса за международното летище в Денвър, но става прекалено дълго за единичен постинг. Затова пожелавам на всички успешен ден и обещавам да завърша материала в близките дни.

Освен това, колкото повече чета първоначалния постинг на estirbg, толкова повече ме боли коремът от смях...


Тагове:   летище,   денвър,


Гласувай:
6



1. анонимен - Нещо гнило има в Денвър....
17.09.2010 22:19
А как ще коментираш нарисуваното по стените, като тематика?
цитирай
2. zlokuche - Няма нужда аз да коментирам,
18.09.2010 00:14
направил го е самият автор на стенописите. Ето какво може да прочетем на уебсайта му:

"A key element found in my work is the struggle for human liberation and democracy. This refers to dehumanizing conditions oppressed peoples strive to overcome such as poverty and homelessness in our cities, the destruction of the environment, racism and exploitation or any unjust conditions. These issues, in my pinion, should be addressed by artists." (източник: http://www.leotanguma.com ). Напълно логично и разумно обяснение както за стенописите в Денвър, така и за останалото му творчество (което впрочем не се различава особено нито по стил, нито по тематика от толкова набедените стенописи). А за тях има и отделно обяснение.

И всеки е свободен да го прочете.
цитирай
3. анонимен - Нещо гнило има в Денвър...
18.09.2010 18:16
Благодаря за цитата и линка. Определено този Лео Тангума плаче за психиатрията, няма как да приемем неговите обяснения на нормален човек от гледната точка на останалите 99,999% от населението на Земята. Иначе нацисткото творчество от времето на Третия райх би било много демократично и борещо се за свобода и т.н.
цитирай
4. barborok - нещо гнило има в нечия ....
02.07.2011 22:22
оня ден , едни зомбита ме замериха с онформацията за летището денвър като пряко доказателство за геноцида с/у човечеството.особенно факта че там имало един крематориум (!!!).как да му кажа на това зомби , че крематориуми има на всяко летище и това не е тайна .
цитирай
5. анонимен - Жал РјРµ Рµ
23.09.2011 19:52
Зло куче, жал ме хваща, когато видя такива затворени съзнания, като твоето. Няма да те убеждавам в нищо, защото това, което иде отгоре, достатъчно добри аргументи ще ти даде.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zlokuche
Категория: Други
Прочетен: 742516
Постинги: 105
Коментари: 1164
Гласове: 1333
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930